Posodobitev naročila
URL Webservice-a : https://sws.spartoo.si/mp/xml_maj_orders.phpTa spletna storitev se uporablja za posodobitev statusa naročila.
Naročilo je prešlo v status 2 (naročilo v pripravi): Naročilo velja za sprejeto. Podatki o naročilu (ime, naslov za dostavo, prevoznik itd.) se ne bodo več spreminjali.
Naročilo je prešlo v status 3 (naročilo odposlano): Zaloga velja za odstranjeno iz pretoka. Naročilo je bilo poslano prevozniku. Koda za sledenje je na voljo.
Naročilo je prešlo v status 41 (naročilo preklicano): naročilo je preklicano, ne bo dostavljeno kupcu. Vračilo kupcu bo izvedeno v kratkem.
Naročilo je prešlo v status 45 (Naročilo odposlano): Naročilo je bilo izgubljeno med dostavo.
Naročilo je prešlo v status 47 (naročilo odposlano): Dostave ni bilo mogoče izvesti (kupec ne živi na navedenem naslovu, paket ni bil prevzet, ...).
Naročilo je mogoče oddati v statusu 2 le, če je naročilo v statusu 11.
Naročilo je mogoče oddati v statusu 3 le, če je naročilo v statusu 2.
Naročilo je mogoče oddati v statusu 41 le, če naročilo ni v statusu 3 ali 41.
Naročilo je mogoče oddati v statusu 45 le, če je naročilo v statusu 3.
Naročilo je mogoče oddati v statusu 47 le, če je naročilo v statusu 3. br />
Sledenje naročilo se začne izvajati, ko je naročilo prešlo v status 3. Nato je treba navesti nastavitev tracking_number.
Kupcu bo poslano e-poštno sporočilo s povezavo za sledenje, ki ga bo obvestilo, da je njegovo naročilo odpremljeno.
> Glej seznam statusov naročil
Seznam nastavitev
Nastavitev | Opis |
---|---|
partenaire | Mora vsebovati vaš edinstven ID : |
oID | ID naročila za posodobitev |
statut | Nov status naročila ( 2, 3 ou 41 ) |
tracking_number | Številka za sledenje prevoznika ( zagotoviti, ko se naročilo spremeni v status 3) |
Namesto parametrov statut in tracking_number je mogoče vnesti tudi parameter xml , če imate dostop do pošiljke z več paketi. < br /> Ko uporabite spletno storitev za način z več paketi hkrati, se stanje ukaza samodejno nastavi na 2 (ukaz je sprejet)
Ko so vsi izdelki v naročilu v paketu, se naročilo samodejno preklopi na status 3 (naročilo poslano)
Spodaj je oblika XML za pošiljanje nastavitev xml in primer :
<root> <parcel> <tracking>string</tracking> <products> <product> <products_reference>string</products_reference> <products_size>string</products_size> </product> </products> </parcel> </root>
Exemple :
<root> <parcel> <tracking>12563AF256</tracking> <products> <product> <products_reference>basket_model_7</products_reference> <products_size>36</products_size> </product> <product> <products_reference>basket_model_7</products_reference> <products_size>37</products_size> </product> </products> </parcel> <parcel> <tracking>12563AF257</tracking> <products> <product> <products_reference>tshirt_blue_268</products_reference> <products_size>M</products_size> </product> </products> </parcel> </root>
Seznam kod za napake spletnih storitev
Koda | Opis |
---|---|
1 | Ni napak v nastavitvah |
-1 | Nastavitev partenaire ni bila zaznana kot nastavitev ali pa je prazna |
-2 | Partnerske nastavitve ne obstajajo |
-5 | Manjka parameter rID / oID ali parameter stanja |
-6 | Naročila ali vračila ni bilo mogoče najti, preverite parameter oID / rID ali parameter partnerja. |
-8 | Napaka pri vnosu številke za sledenje |
-9 | Novo stanje je enako trenutnemu stanju |
-10 | Novo stanje ne obstaja |
-11 | Nastavitev xml ni bila zaznana kot nastavitev ali pa je prazna |
-14 | Izdelka ni bilo mogoče najti v naši bazi podatkov |
-17 | Naročilo Crossdock: številka paketa je obvezna |
-19 | Problem v časovnici naročila
|
-26 | Naročilo predstavlja vračilo in ga zato ni mogoče razglasiti za izgubljenega / NPAI |
-27 | Naročilo je že bilo preklicano |
-28 | Naročila ni mogoče najti |
-29 | Neznana napaka (izguba / NPAI) |
-30 | Naročilo je prestaro, da bi spremenili status v status 3. Kontaktirajte oddelek Marketplace. |
-428 | Vaš račun je deaktiviran. Ne morete več naročati spletnih storitev |
-429 | V tekoči uri ste to spletno storitev prevečkrat naročili |