Posodobitev naročila

URL Webservice-a : https://sws.spartoo.si/mp/xml_maj_orders.php

Ta spletna storitev se uporablja za posodobitev statusa naročila.

Naročilo je prešlo v status 2 (naročilo v pripravi): Naročilo velja za sprejeto. Podatki o naročilu (ime, naslov za dostavo, prevoznik itd.) se ne bodo več spreminjali.
Naročilo je prešlo v status 3 (naročilo odposlano): Zaloga velja za odstranjeno iz pretoka. Naročilo je bilo poslano prevozniku. Koda za sledenje je na voljo.
Naročilo je prešlo v status 41 (naročilo preklicano): naročilo je preklicano, ne bo dostavljeno kupcu. Vračilo kupcu bo izvedeno v kratkem.
Naročilo je prešlo v status 45 (Naročilo odposlano): Naročilo je bilo izgubljeno med dostavo.
Naročilo je prešlo v status 47 (naročilo odposlano): Dostave ni bilo mogoče izvesti (kupec ne živi na navedenem naslovu, paket ni bil prevzet, ...).

Naročilo je mogoče oddati v statusu 2 le, če je naročilo v statusu 11.
Naročilo je mogoče oddati v statusu 3 le, če je naročilo v statusu 2.
Naročilo je mogoče oddati v statusu 41 le, če naročilo ni v statusu 3 ali 41.
Naročilo je mogoče oddati v statusu 45 le, če je naročilo v statusu 3.
Naročilo je mogoče oddati v statusu 47 le, če je naročilo v statusu 3. br />
Sledenje naročilo se začne izvajati, ko je naročilo prešlo v status 3. Nato je treba navesti nastavitev tracking_number.
Kupcu bo poslano e-poštno sporočilo s povezavo za sledenje, ki ga bo obvestilo, da je njegovo naročilo odpremljeno.

> Glej seznam statusov naročil

Seznam nastavitev



Nastavitev Opis
partenaire Mora vsebovati vaš edinstven ID :
oID ID naročila za posodobitev
statut Nov status naročila ( 2, 3 ou 41 )
tracking_number Številka za sledenje prevoznika ( zagotoviti, ko se naročilo spremeni v status 3)


Namesto parametrov statut in tracking_number je mogoče vnesti tudi parameter xml , če imate dostop do pošiljke z več paketi. < br /> Ko uporabite spletno storitev za način z več paketi hkrati, se stanje ukaza samodejno nastavi na 2 (ukaz je sprejet)
Ko so vsi izdelki v naročilu v paketu, se naročilo samodejno preklopi na status 3 (naročilo poslano)

Spodaj je oblika XML za pošiljanje nastavitev xml in primer :


<root>
	<parcel>
		<tracking>string</tracking>
		<products>
			<product>
				<products_reference>string</products_reference>
				<products_size>string</products_size>
			</product>
		</products>
	</parcel>
</root>

Exemple :

<root>
	<parcel>
		<tracking>12563AF256</tracking>
		<products>
			<product>
				<products_reference>basket_model_7</products_reference>
				<products_size>36</products_size>
			</product>
			<product>
				<products_reference>basket_model_7</products_reference>
				<products_size>37</products_size>
			</product>
		</products>
	</parcel>
	<parcel>
		<tracking>12563AF257</tracking>
		<products>
			<product>
				<products_reference>tshirt_blue_268</products_reference>
				<products_size>M</products_size>
			</product>
		</products>
	</parcel>
</root>


Seznam kod za napake spletnih storitev


Koda Opis
1 Ni napak v nastavitvah
-1 Nastavitev partenaire ni bila zaznana kot nastavitev ali pa je prazna
-2 Partnerske nastavitve ne obstajajo
-5 Manjka parameter rID / oID ali parameter stanja
-6 Naročila ali vračila ni bilo mogoče najti, preverite parameter oID / rID ali parameter partnerja.
-8 Napaka pri vnosu številke za sledenje
-9 Novo stanje je enako trenutnemu stanju
-10 Novo stanje ne obstaja
-11 Nastavitev xml ni bila zaznana kot nastavitev ali pa je prazna
-14 Izdelka ni bilo mogoče najti v naši bazi podatkov
-17 Naročilo Crossdock: številka paketa je obvezna
-19 Problem v časovnici naročila
  • Status 2 velja samo, če je naročilo v statusu 11
  • Status 3 velja samo, če je naročilo v statusu 2
  • Status 41 velja samo, če naročilo ni v statusu 3
-26 Naročilo predstavlja vračilo in ga zato ni mogoče razglasiti za izgubljenega / NPAI
-27 Naročilo je že bilo preklicano
-28 Naročila ni mogoče najti
-29 Neznana napaka (izguba / NPAI)
-30 Naročilo je prestaro, da bi spremenili status v status 3. Kontaktirajte oddelek Marketplace.
-428 Vaš račun je deaktiviran. Ne morete več naročati spletnih storitev
-429 V tekoči uri ste to spletno storitev prevečkrat naročili