Spartoo uporablja piškotke, da izboljša vašo uporabniško izkušnjo na naši spletni strani. S tem, ko nadaljujete navigacijo po tej spletni strani, sprejmete njihovo uporabo za določanje statističnih podatkov o obiskih ali za zagotavljanje prilagojenih ponudb ali ciljnih oglasov. Želite želim izvedeti več ? Želite Nastavite vaše piškotke ?

Splošni pogoji prodaje

1 Identifikacija prodajalca

Société SPARTOO SAS

Poenostavljena delniška družba s kapitalom 284 116.30 EUR, s sedežem na 16 Rue Henri Barbusse 38100 Grenoble, Francija je registrirana pod številko 489 895 821 pri RCS Grenoble.
Služba za podporo strankam :
Tel : 01 888 87 42
E-mail : adriana@spartoo.si
Ponedeljek-petek : 9.00- 12.00, 13.00-17 .00


2 Uporaba splošnih pogojev prodaje

Sprejem splošnih pogojev prodaje pomeni njihovo uporabo v celoti. Pogoji se nanašajo na vsa naročila, ki jih kupec izvede na spletni strani SPARTOO.SI . Pogoji so pogodba med SPARTOO in kupcem. Kupec se odpoveduje uporabi kakršnih koli dokumentov, ki bi nasprotovali SPARTOO.

Za splošne pogoje prodaje lahko veljajo naknadne spremembe. Različica, ki je veljavna za nakup je tista, ki je objavljena na spletni strani na dan naročila. Spremembe splošnih pogojev prodaje so uporabnikom spletne strani dostopne od njihove objave na spletu in ne morejo veljati za predhodno sklenjene transakcije. Vsaka sprememba ali izbris postavke začne veljati takoj po objavi na spletni strani.

Vsi uporabniki spletne strani morajo upoštevati splošne pogoje prodaje.



3 Veljavnost ponudb

Ponudbe so namenjene le strankam z naslovom dostave v Sloveniji.
Izdelki, objavljeni na spletni strani so razpoložljivi v mejah zalog.
SPARTOO se zavezuje, da bo stranko obvestil po elektronski pošti, v primeru da bo ta naročila izdelek, ki ni na zalogi. V primeru bremenitve ali obračuna naročila izdelka, ki ga ni na zalogi SPARTOO soglaša, da bo stranki ponudil dobroimetje na uporabniški račun ali ji kupnino povrnil v roku 15 dni. Naročilo je samodejno preklicano.


4 Predstavitev izdelkov

Prodajni izdelki so natančno opisani in predstavljeni. Stranka se mora seznaniti z opisom vsakega izdelka, da spozna njegove lastnosti in bistvene značilnosti. Stranka mora biti seznanjena z značilnostmi izdelka pred oddajo naročila. Stranka je odgovorna za izbiro in nakup izdelka.
Če se je v predstavitvi izdelka pojavila napaka ali opustitev se ni možno sklicevati na odgovornost družbe SPARTOO. Stranke prosimo, da obvestijo SPARTOO o napakah, ki jih opazijo pri opisu izdelka. Strankam je na voljo vodnik za vzdrževanje čevljev, ki jim pomaga pri skrbi za čevlje: http://www.spartoo.si/vodic_za_vzdrzevanje.php


5 Registracija uporabniškega računa

Za oddajo kakršnega koli naročila mora stranka pred prvim naročilom ustvariti uporabniški račun. Izpolniti mora obrazec, ki vsebuje naslednje podatke: e-naslov, status (g., ga., gdč.), priimek, ime, spol, datum rojstva, naslov dostave, telefonsko številko. Stranka ustvari geslo, ki je osebno in namenjeno le njeni uporabi. Predajanje podatkov tretjim osebam je prepovedano.
Stranka se zavezuje, da bo zagotovila popolne in točne informacije. Kraja identitete ali lažna identiteta lahko vodita do zaprtja računa in do sodnih postopkov. Večkratna registracija, uporaba računa večih oseb ali druga goljufiva dejanja lahko vodijo do prenehanja registracije. Kupec se zaveda svojih zmožnosti sklepanja in nakupa izdelkov, ponujenih na spletnem mestu SPARTOO.SI.
SPARTOO zavrača prodajo mladoletnim osebam mlajšim od 16 let brez predhodne odobritve staršev, kar je zahtevano avtomatsko.


6 Cene izdelkov

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV za Slovenijo brez morebitnih stroškov dostave. Če se trenutna stopnja DDV spremeni, se te spremembe lahko odražajo v ceni postavk, ne da bi bila stranka o tem obveščena. SPARTOO si pridržuje pravico do spremembe cen, izdelki pa se zaračunajo po ceni, veljavni ob registraciji naročila.

Cene upoštevajo vsa morebitna znižanja, ki bi bila odobrena na spletni strani SPARTOO.SI Te cene so v času veljavnosti nespremenljive kot je navedeno na spletni strani SPARTOO.SI. SPARTOO si pridržuje pravico, da izven obdobja veljavnosti cene kadar koli spremeni. V ceno niso vključeni stroški obravnave, odprave, prevoza in dostave, ti stroški se lahko zaračunajo dodatno, če je tako določeno na spletnih straneh. Zahtevano plačilo naročila ustreza celotnemu znesku nakupa, vključno s temi stroški.

Račun izda SPARTOO. Lahko ga prenesete s spletne strani, kjer ste izvedli naročilo.


7 Naročilo in varno plačilo

7.1 : Naročilo


Stranka potrdi naročilo, kot je opisano v nadaljevanju. To potrdilo pomeni sprejetje splošnih pogojev prodaje SPARTOO. Kupec, ki je zainteresiran za izdelek, objavljen na spletni strani SPARTOO.SI sledi naslednjemu postopku z namenom izvedbe naročila.

- Izbere velikost in barvo
- V košarici preveri značilnosti naročila (barva, količina, velikost, cena, ipd…) z možnostjo spreminjanja, dodajanja ali celo izbrisa določenih izdelkov.
- Pri prvem naročilu izpolne obrazec za ustvarjanje uporabniškega računa z geslom.
- Če je stranka upravičena do posebnih ugodnosti je potrebno vnesti kodo, ki ji je bila dodeljena v polju, predvidenem za ta namen.
- Izbere način plačila, vrsto prevoza in naslov dostave.
- Po potrditvi načina plačila se naročilo potrdi. Možne so posledice, omenjene v nadaljevanju. Vsako potrjeno naročilo vsebuje plačilno obveznost.
- Poslan je E-mail potrditve naročila za potrditev nakupa po prejemu celotne cene (ki ni plačilo are). Izdelki so rezervirani 7 dni.

Prenos lastništva nad izdelki, ki jih prodaja SPARTOO v korist stranke, se bo uresničil šele po polnem in rednem plačilu cene s strani stranke, ne glede na datum dobave teh izdelkov. Klavzula o pridržku lastninske pravice ne izključuje tveganja izgube ali uničenja blaga, za kar odgovornost nosi stranka od dostave na dom ali prevzema na prevzemni točki.
Stranka mora preveriti pravilnost naročila in takoj opozoriti na morebitne napake.


7.2 : Plačilo



  • Plačilo z bančno kartico na spletni strani
    Kupec posreduje številko svoje bančne kartice z datumom veljavnosti in kodo CVX. Naročilo dokončno potrdi s klikom na gumb "Potrdi". Da bi zavarovali plačilo, se v nekaterih primerih plačilo potrdi šele po vnosu 3D-Secure kode, katero zagotovi bankacrypt. Z označitvijo polja »Shrani« se stranka strinja, da bo številka njegove kartice povezana z datumom zapadlosti, shranjena za prihodnje nakupe.
  • Paypal
    Vsak imetnik računa Paypal plačilo opravi na spletu s svojim računom, posreduje le e-mail naslov in geslo Paypal.
    Tako informacije o finančnem stanju naročnika nikoli niso posredovane podjetju SPARTOO. PayPal trajno kodira in ščiti številko kartice.
  • Plačilo po povzetju
    Naročilo lahko plačate po povzetju z gotovino. Če stranka ne opravi plačila, ko je pošiljka dostavljena se le-ta vrne prodajalcu. Ta storitev stane 3 €. Če se izvede vračilo se cena storitve stranki ne povrne, razen v primeru uveljavljanja pravice do odstopa. Vsake 24 ur je mogoče izvesti eno plačilo po povzetju, ki velja za največ 5 izdelkov v maksimalni vrednosti 400 €. Stranka ne more imeti naenkrat več kot 2 naročili za plačilo ob povzetju, ki sta hkrati poslani in/ali neplačani.
  • Plačilo z darilno kartico
    Naročilo lahko plačate z darilno kartico. Stranka mora vpisati v polje Kupon za popust številko darilne kartice. V kolikor je znesek naročila višji od razpoložljivega zneska na darilni kartici mora stranka plačilo dopolniti z drugimi načini plačila. V kolikor je znesek naročila manjši od razpoložljivega zneska na darilni kartici, lahko stranka znesek, ki ostane na darilni kartici uporabi ob naslednjem naročilu v času roka veljavnosti darilne kartice.


7.3 : Neplačilo

SPARTOO si pridržuje pravico, da zavrne izvršitev naročila in dostavo stranki, ki ni v celoti ali delno plačala prejšnjega naročila ali s katero je v sporu glede plačila, ki je v procesu administrativne obravnave ali, če stranka predstavlja tveganje goljufije.

Vsaka zavrnitev kreditne kartice in vsak prekomeren spor glede plačila prek Paypal-a lahko vodita v terjatev s strani podjetja SPARTOO. Neizvršena plačila bo SPARTOO kaznoval v višini trikratne obrestne mere, zakonsko veljavne na letni ravni, prorata temporis, prodajni ceni pa se prav tako lahko zaračunajo stroški izterjave.

7.4 : Preverjanje plačila


SPARTOO nadzoruje vsa naročila, potrjena na spletni strani. Namen kontrole je zaščititi SPARTOO pred zlorabami: krajo identitete in goljufijami pri plačilih. Storitve podjetja SPARTOO bodo od strank zahtevale dokumente, ki so potrebni za izdajo naročila: dokazilo o bivališču ali osebni račun na ime stranke ali dokazilo o naslovu v imenu osebe, ki je navedena za naslov dostave, bančne dokumente, itd...
Če se zahtevanih dokumentov ne prejme v roku 7 dni bo naročilo avtomatsko preklicano.
V primeru prejema neustreznih dokumentov bo naročilo prav tako preklicano.

7.5 : Varnost plačila


Za zagotavljanje varnosti plačil spletna stran SPARTOO.SI uporablja varno plačilno storitev CIC Bank. Ta storitev vključuje varnostni standard SSL. Zaupni podatki (16-mestna številka bančne kartice, datum prenehanja veljavnosti in kriptogram CVX) se prenesejo neposredno na strežnik banke brez podpore strežnikov SPARTOO.SI. Ko je naročilo potrjeno, se zahtevek za plačilo v preusmeri k upravljavcu varnega plačila. Slednji pošlje zahtevo za dovoljenje mreži bančnih kartic. Upravljavec elektronskega plačilnega prometa izda elektronsko potrdilo, ki bo veljalo kot dokazilo o znesku in datumu transakcije v skladu z določbami členov 1316 in civilnim zakonikom.

8 Identifikacija

Stranka, ki je že izvršila nakup na spletni strani SPARTOO.SI si lahko izbere geslo, ki ji bo omogočalo, da ji v prihodnjih naročilih ne bo treba ponovno izpolniti obrazcev pred izvedbo naročila.
Stranka, ki je že registrirana, je na spletni strani prepoznana kot stranka SPARTOO.SI. Geslo, ki ga izbere stranka SPARTOO.SI je strogo zaupno in osebno. Geslo se ne sme ne posredovati ne razkriti nikomur.
V primeru da stranka SPARTOO.SI izgubi ali pozabi svoje geslo, mora to čim prej sporočiti upravitelju spletne strani SPARTOO.SI na e-mail naslov adriana@spartoo.si s katerega bo v roku 48h prejela novo geslo, ki bo samodejno nadomestilo prejšnjega. Z namenom olajšanja identifikacije naročnika in s hkratnim zagotavljanjem e-poštnega naslova in gesla, stranka izrecno pooblasti SPARTOO.SI , da na njen trdi disk naloži datoteko »piškotek«, katere namen je olajšanje omenjene identifikacije.


9 Dostava, ki jo upravlja SPARTOO


Navedeni dobavni roki imajo za referenco datum naročila in pomenijo delovne dni (sobota, nedelja in prazniki niso upoštevani pri izračunu roka dostave). V primeru višje sile družba SPARTOO ne more biti odgovorna za zamudo dostave.


Slovenija

UPS Standard dostava
Rok dostave : 4 do 5 dni
Cena dostave: brezplačno

UPS Express dostava :
Rok dostave : 1 do 2 dni
Cena dostave (največ 4 izdelkov) : 17 eur


10 Nakup brez tveganja

Vse izdelke, ki se jih kupi na spletni strani SPARTOO se lahko zamenja, saj imamo sistem « Nakupa brez tveganja » v primeru, da stranka ne želi obdržati izdelka iz upravičenih razlogov : izdelek ji ni všeč, ni prave velikosti, ni pričakovane barve, ipd. Izdelke SPARTOO se lahko zamenja ali pa se kupnina povrne. (za brezplačno menjavo glej 11.1).
Za sprejem mora vračilo vsebovati naslednje značilnosti:
- Izdelek ne sme biti nošen. Izdelek mora biti v istem stanju kot ob prejemu.
- Vrnjen izdelek mora ustrezati dostavljenemu izdelku,
- Izdelek se vrne v originalni embalaži, ki je v dobrem stanju (škatla za čevlje ne sme biti zalepljena z lepilnim trakom) , vsebina v paketu je primerno zaprta,
- Izdelek je potrebno vrniti v 30 dneh po prejemu naročila,
- Prazna embalaža bo predmet zavrnitve menjave ali vračila kupnine,
- Sledite postopku v nadaljevanju.

Vsaka stranka lahko uveljavlja pravico do umika po evropski direktivi 2011/83/EU za vse izdelke, kupljene na spletni strani SPARTOO. To mora storiti v roku 14 dni po prejemu naročila, sama ali s strani pooblaščene osebe. Pravico do umika lahko uveljavi po elektronski pošti ali po pošti v obdobju 14 dni, prek naslednjega obrazca :
SPARTOO, 16 rue Henri Barbusse, 38100 Grenoble, France na adriana@spartoo.si
Obveščam vas, da želim izvesti umik pogodbe za prodajo naslednjega blaga :

Št. izdelkov:
Št. naročila:
Naročil (datum) .... .. in prejel (datum).....
Priimek potrošnika:
Naslov potrošnika:
Datum:
Podpis :

Kupcu se torej kupnina lahko povrne po vračilu vseh naročenih izdelkov v brezhibnem stanju, v originalni embalaži (izveden bo sistematičen pregled), vključno z stroški dostave (z izjemo dodatnih stroškov, če je stranka izbrala način dostave, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponuja SPARTOO). Vračilo kupnine je odgovornost stranke. Vračilo je potrebno izvesti čim prej, najkasneje v 14 dneh od prejema obrazca za umik.


10.1 : Možnosti vračila so naslednje :

- Slovenija : brezplačno vračilo z UPS. Vračilo plača Spartoo. Ostali načini vračila so na stroške stranke.


10.2 : Postopek vračila je naslednji :

Prvi korak: Uporabniški račun
Prijavite se v svoj uporabniški račun SPARTOO z e-naslovom in geslom in pojdite na oddelek »Moja vračila«, kjer izpolnite obrazec zahteva za vračilo izdelka.

Drugi korak: Pridobitev etikete
- Če je vračilo brezplačno in ga ponuja SPARTOO: prejeli boste e-mail s povezavo do tiskanja etikete za prevoz.
- Če je vračilo na stroške stranke: prejeli boste e-mail z naslovom vračila izdelka.

Tretji korak: Oddaja paketa pri prevozniku
V primeru brezplačnega vračila paket oddajte pri izbranem prevozniku
V primeru vračila na lastne stroške paket oddajte pri prevozniku po vaši izbiri.
Shranite dokazilo o oddaji paketa za primer morebitnega kasnejšega spora.
Vračilo se obravnava v 7 do 10 delovnih dneh.


11 Obravnava paketov, ki jih naš ponudnik prevoza ni mogel dostaviti

11.1 : Vračilo, ker stranka ne živi na navedenem naslovu:

Gre za pakete, ki jih prevoznik vrne z omembo: ne živi na navedenem naslovu. Po prejemu in sprejemu paketa s strani SPARTOO bo SPARTOO vzpostavil stik s stranko z namenom vračila naročila, če je izdelek še vedno na voljo ali pa vračila kupnine v skladu z željami stranke.
SPARTOO si pridržuje pravico, da izvede vračilo kupnine in ne vračila izdelka če se ugotovi, da je bil izdelek večkrat neuspešno vrnjen, ker stranka ne živi na navedenem naslovu.

11.2 : Vračilo, ker stranka ne prevzame paketa":

Gre za pakete, ki jih UPS stranki ni uspel dostaviti. Po prejemu in sprejemu paketa s strani SPARTOO bo SPARTOO vzpostavil stik s stranko, z namenom vračila naročila, če je izdelek še vedno na voljo ali pa vračila kupnine v skladu z željami stranke. SPARTOO si pridržuje pravico, da stranki vrne kupnino in ne izdelka v primeru, da ugotovi, da naročilo večkrat ni bilo prevzeto.

11.3 : Vračilo zaradi zavrnitve:

Gre za pakete, ki jih stranka zavrne. Po prejemu in sprejemu paketa s strani SPARTOO, stranka v roku 72 ur na uporabniški račun prejme vrednostni bon. Stranka lahko zahteva preklic vrednostnega bona in vračilo kupnine v oddelku "SLUŽBA ZA PODPORO STRANKAM" na spletni strani SPARTOO.SI.
V primeru vrnitve paketa zaradi vzrokov "ne živi na navedenem naslovu", "ni prevzeto" ali "zavrnitev", SPARTOO.SI ne jamči za rezervacijo naročenih izdelkov in bo morda izvedel vračilo kupnine, če izdelek ali izdelki niso na voljo.


12 Odgovornost

Družba SPARTOO ima pogodbeno obveznost za vse korake dostopa do spletne strani, posvetovanja, izpolnjevanja obrazcev, naročanja, dostave izdelkov ali drugih storitev. Zaradi tega se odgovornost SPARTOO ne more nanašati na vse nevšečnosti ali škodo, povezano z uporabo internetnega omrežja izven skrbnosti in previdnostnih ukrepov, ki jih izvaja SPARTOO.
SPARTOO ne prevzema odgovornosti za kakršne koli motnje pri zagotavljanju storitev ali kakršen koli zunanji vdor ali prisotnost računalniškega virusa. Vsak pojav, ki je kvalificiran kot višja sila v smislu sodne prakse Kasacijskega sodišča osvobaja SPARTOO vsakršne odgovornosti. Kupci so upravičeni do garancij, ki jih ponujajo blagovne znamke prisotne na spletni strani SPARTOO.


13 Intelektualna lastnina

Vsi elementi spletne strani SPARTOO, vizualni ali zvočni, vključno z osnovno tehnologijo so zaščiteni z avtorskimi pravicami, blagovnimi znamkami ali patenti.
Predstavljajo polno last družbe SPARTOO.
Vsaka hipertekstna povezava na spletno stran SPARTOO in uporaba tehnik « framing, deep-linking, in-line linking » ali katere koli druge tehnike globinskih povezav je uradno prepovedana.
Na zahtevo podjetja SPARTOO je potrebno vsako povezavo umakniti, tudi če gre za tihi dogovor.


14 Zaščita osebnih podatkov

14.1 : Zbiranje osebnih podatkov


Med ustvarjanjem uporabniškega računa stranke in med izvedbo naročil na spletni strani SPARTOO .SI družba SPARTOO zbira osebne podatke. Vsi podatki so zbrani na ustrezen način in omejeni le na tisto, kar je potrebno za namene obravnave (točki 2 in 3) Za zbiranje podatkov je odgovorna družba SPARTOO SAS, Poenostavljena delniška družba, vpisana v register s številko 489 895 821 RCS GRENOBLE, katere sedež je na 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble – Francija. SPARTOO je stran www.spartoo.si registriral pri CNIL (francoski agenciji za varstvo podatkov) in prav tako njen boj proti goljufijam: deklaracija št. 1182432.
Izraz "osebni podatki" pomeni vse podatke, ki identificirajo posameznika, kar vključuje priimek, ime, telefonsko številko, datum rojstva, spol, elektronski naslov, poštni naslov, IP naslov in druge podatke, ki jih stranka deli s SPARTOO.
Za namene boja proti goljufijam, navedenim spodaj (točki 2 in 3) lahko SPARTOO za določen čas (točki 2 in 3) obdrži informacije v zvezi s transakcijami, ki se izvajajo na spletni strani, vključno s številkami bančnih kartic, uporabljenih za opravljanje omenjenih transakcij in njihovim končnim datumom veljavnosti.


14.2 : Namen zbiranja podatkov


Osebni podatki se zbirajo izključno za določene, izrecne in zakonite cilje, da bi izpolnili enega ali več naslednjih namenov:
-upravljanje naročil na spletni strani,
-vodenje poslovnih statistik, tržnih raziskav in raziskav obnašanja potrošnikov,
-pripravo in upravljanje baze potencialnih strank, kar vključuje tehnične postopke, kot so standardizacija, obogatitev in podvajanje
-opravljanje postopkov, povezanih z upravljanjem strank,
-izbor strank za uresničitev pospeševanja prodaje in promocije,
-pošiljanje vabil in promocijskih sporočil s strani SPARTOO. Stranka se lahko kadarkoli odjavi od ponudb tako da klikne povezavo, ki je v ta namen na voljo na dnu e-maila.
-izpolnjevanje naših pravnih in regulativnih obveznosti
-Preprečevanje goljufij.


14.3 : Naslovniki zbranih podatkov


Dostop do posredovanih informacij ima le družba SPARTOO in podjetja, ki so pogodbeno vezana na SPARTOO za obdelavo naročil strank. Kategorije oseb, ki bodo imele dostop do osebnih podatkov v mejah svojih pooblastil v podjetju SPARTOO so komercialne storitve, administrativne storitve, tehnična služba in storitve, ki so odgovorne za nadzor (revizorji, storitve, ki izvajajo postopke notranjega nadzora, itd.)
Prejemniki osebnih podatkov so lahko tudi javni organi, izključno za izpolnjevanje zakonskih obveznosti, sodni uradniki, ministrski uradniki in organi, odgovorni za izterjavo dolgov.
Sprejeti so vsi potrebni previdnostni ukrepi za ohranitev varnosti osebnih podatkov za preprečevanje izkrivljanja, poškodb in dostopa nepooblaščenih oseb.
Družba SPARTOO si pridržuje pravico do komercialnega prenosa podatkov, zbranih na spletni strani, če je stranka označila opombo «Želim prejemati ponudbe partnerjev Spartoo». Pozneje lahko svoje soglasje kadar koli prekličete tako, da odznačite isto omembo. Vsaka obravnava, ki temelji na soglasju pred odvzemom, je zakonita. Družba SPARTOO lahko podatke prenese tujim podjetjem. Obvezuje se, da bo te podatke posredovala le tistim tujim podjetjem, ki imajo enako raven varstva podatkov kot Francija in Evropska skupnost.


14.4 : Ohranjanje osebnih podatkov


Zbrani podatki se hranijo za obdobje petih let od zadnje transakcije na spletni stran ali zadnje posodobitve uporabniškega računa. Nekateri vaši bančni podatki, med njimi skrajšane številke bančnih kartic in datum njihove veljavnosti, se bodo hranili trinajst mesecev zaradi preprečevanja goljufij. Kriptogram se po efektivni in popolni transakciji brez spora avtomatsko izbriše. V okviru storitve Premium lahko soglašate s tem, da se shranijo skrajšane številke bančne kartice in datum veljavnosti v obdobju trinajstih mesecev od zadnje transakcije, ki ste jo opravili na spletni strani ali od zadnje posodobite vašega uporabniškega računa. Soglasje je izraženo, ko označite polje »Zapomni si«. Pozneje lahko svoje soglasje kadar koli umaknete tako, da odznačite isto polje. Če v petletnem obdobju ni transakcij ali posodobitve uporabniškega računa bodo podatki, ki se nanašajo na vas samodejno izbrisani.


14.5 : Piškotki


SPARTOO meri število ogledov, obiskov in dejavnosti obiskovalcev spletne strani ter njihovo pogostost vračanja s pomočjo tehnologije «piškotki».
Piškotek ne more identificirati stranke. Shrani zgolj podatke o navigaciji računalnika stranke na spletni strani SPARTOO.SI (obiskane strani, datum in čas obiska, itd.), ki jih lahko bere med naslednjimi obiski.
Podatki, zbrani s piškotki so izključno in strogo namenjeni interni uporabi in se nikoli ne posredujejo tretjim osebam.
Uporaba lastnih piškotkov ali piškotkov drugih oseb ni potrebna za delovanje spletne strani in zahteva soglasje stranke. Izkazovanje soglasja ali nasprotovanja uporabi piškotkov se opravi z ustrezno nastavitvijo brskalnika.
Nekateri piškotki, imenovani « oglaševalski piškotki » omogočajo sledenje navigaciji stranke in beleženje izdelkov, ki jo zanimajo, nato pa največ 90 dni prikazujejo oglase, ki so povezani ali ne z njeno preteklo navigacijo. Ti piškotki so povezani z notranjim profilom stranke (ne morejo je identificirati). Zahtevajo tudi vaše oglasje na enak način, kot je navedeno zgoraj. Soglasje lahko kadar koli prekličete s klikom na naslednjo povezavo:
Onemogoči oglaševalske piškotke v mojem profilu


14.6 : Pravica do dostopa in popravka


V skladu z EU Uredbo 2016/679 ima stranka pravico do dostopa, popravka, zaslišanja, omejitve, prenosljivosti in nasprotovanja podatkom, ki se nanašajo nanjo, kar lahko uveljavlja tako, da se naslovi na:
E-poštni naslov : à dpo@spartoo.com
Poštni naslov: SPARTOO SAS-DPO-16 rue Henri Barbusse – 38100 Grenoble - France
Stranka lahko iz legitimnih razlogov nasprotuje obdelavi podatkov, ki se nanašajo nanjo ali omeji njihovo obdelavo.
Stranka lahko po potrebi vloži pritožbo pri nadzornem organu.


14.7 : Vzajemnost


Stranka se zavezuje, da bo med zbiranjem in sporočanjem podatkov družbe SPARTOO le-te spoštovala, jih ne bo razkrila in jih bo hranila le za svojo osebno uporabo. Družba SPARTOO si pridržuje pravico do zavrnitve posredovanja podatkov in od stranke lahko zahteva, da jih izbriše.


15 Nagradna igra

Vse nagradne igre so predmet uredbe, ki je na voljo na spletni strani. Nagradne igre, ki jih organizira SPARTOO so proste in so lahko z ali brez obveznosti nakupa. Nagradne igre so odprte za vse, ki prebivajo v državi v kateri je izveden kviz in, ki se prijavijo za sodelovanje ter preberejo in sprejmejo pravila igre. Trajanje nagradne igre in pogoji udeležbe so določeni v pravilniku. Zmagovalci nagradnih iger so o zmagi obveščeni po elektronski pošti. Zmagovalci bodo prejeli nagrado v obliki kode za kupon s popustom ali darilni bon SPARTOO.SI ali dobitek. Podrobnosti dodeljevanja dobitkov so navedene v pravilniku.
SPARTOO si pridržuje pravice do prekinitve, odloga ali preklica nagradne igre, ne da bi bil odgovoren za težave, ki se lahko pojavijo med trajanjem nagradne igre.
Reklamacije, vračila kupnine in drugi pogoji so določeni v pravilih nagradne igre. Goljufija ali poskus goljufije za nepravilno pridobivanje nagrade lahko povzroči pregon.


16 Ugodnosti

Izdelki, ki so naprodaj v okviru "Ugodnosti SPARTOO.SI", so na voljo tistim strankam, ki izpolnjujejo vsaj dva od naslednjih treh pogojev :
- Potrebno je biti stranka spletne strani SPARTOO.SI in odpreti uporabniški račun na spletni strani z veljavnim e-mailom in geslom
- Na e-naslov vašega računa je potrebno prejeti vabilo
- Potrebno je prejeti vsaj en e-mail s strani SPARTOO.SI


17 Darilni boni in vrednostni boni

Darilni boni ali vrednostni boni so v obliki kuponov s popusti z enkratno identifikacijsko kodo. Darilni in vrednostni boni ne morejo biti predmet vračila ali denarnega nadomestila. Če izdelki, kupljeni z darilnimi ali vrednostnimi boni niso ustrezni se lahko zamenjajo in so lahko predmet "dobroimetja na uporabniškem računu". Darilni ali vrednostni bon se vknjižita v dobro imetnika na uporabniški račun in ju je potrebno uporabiti v času veljavnosti.
Darilni in vrednostni boni niso združljivi z drugimi popusti ali kuponi za popust.


18 Garancija najboljše cene

Če stranka po nakupu izdelka na naši spletni strani najde na drugi slovenski spletni strani s spletnim plačilnim sistemom enakovredno ponudbo po nižji ceni vključno s stroški poštnine, ji SPARTOO povrne dvakratno razliko v ceni.

Vračilo razlike v ceni je odvisno od izpolnjevanja naslednjih pogojev :
- Navedena nižja cena mora vključevati stroške poštnine,
- Navedena nižja cena ne sme vsebovati nobene promocijske ponudbe,
- Pogoji dobave morajo biti enaki (izdelek na zalogi, odprema najkasneje dan po naročilu, možnost vsaj ene brezplačne dostave na spletni strani),
- Izdelek mora biti enak: nov, ista znamka, model, material in barva,
- Izdelek mora biti na voljo v številki, barvi in velikosti, ki jo kupi kupec na spletni strani, kjer je ponujena nižja cena,
- Ponudba mora biti izvedena na slovenski spletni strani v EUR ,
- Plačilo mora biti izvedeno prek spletnega plačilnega sistema,
- Ponudba je omejena na eno vračilo na osebo in na izdelek, kupljen na SPARTOO.SI

Iz garancije za nizko ceno so izključeni:
- izdelki iz praznjenja zalog ali znižani izdelki
- izdelki, ki se prodajajo na spletnih dražbenih straneh, v malih oglasih, na predstavitvenih straneh ali v « posebnih ponudbah predstavitvenih strani»
- dostave izven Slovenije

Postopek izvedbe Garancije najnižje cene
Stranka mora poslati v petih dneh od nakupa svojo zahtevo družbi Spartoo prek kontaktnega obrazca Službe za pomoč uporabnikom po naslednjem postopku :
- v sporočilu je potrebno navesti številko naročila Spartoo.
- prenos URL-ja spletne strani, na kateri se prodaja cenejši izdelek in URL izdelka.
Če so vsi zgoraj navedeni pogoji izpolnjeni se po izteku zakonitega odstopnega roka ter potrditve s strani stranke, da obdrži naročeni izdelek, se družba Spartoo zavezuje, da bo stranki povrnila dvakratno razliko v ceni.
Vračilo se izvede na račun stranke s plačilnim sredstvom, ki ga izbere Spartoo. Vračilo bo posredovano v največ 30 dneh.


Začetna stran | ZNAMKE | TORBE | DODATKI | NOVOSTI | DOBRE PRILOŽNOSTI | VEČJE ŠTEVILKE | Trendi
Kdo smo SPARTOO ? | POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA | Prednosti | Splošni pogoji prodaje | Pravne informacije | *Pogoji trenutnih ponudb | Politika varovanja podatkov | Kontakt

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo CN
TOOPOST