Nastavitve piškotkov
Spartoo uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani, pa tudi za prilagajanje vsebine in analizo prometa. Naši partnerji uporabljajo piškotke za prikaz prilagojenega oglaševanja na podlagi vašega brskanja in profila. Če kliknete na "Sprejmi in zapri" lahko, kadar želite, spremenite nastavitve v vašem uporabniškem računu. Če kliknete" Zavrni", bodo za uporabljeni samo piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje strani.

Splošni pogoji prodaje

1 Identifikacija prodajalca

Société SPARTOO SAS

Poenostavljena delniška družba s kapitalom 284 116.30 EUR, s sedežem na 16 Rue Henri Barbusse 38100 Grenoble, Francija je registrirana pod številko 489 895 821 pri RCS Grenoble.
Služba za podporo strankam :
Tel : 01 888 87 42
E-mail : adriana@spartoo.si
ponedeljek - petek: 9:00 - 17:00
sobota - nedelja: zaprto


2 Uporaba splošnih pogojev prodaje

Sprejem splošnih pogojev prodaje pomeni njihovo uporabo v celoti. Pogoji se nanašajo na vsa naročila, ki jih kupec izvede na spletni strani SPARTOO.SI . Pogoji so pogodba med podjetjem SPARTOO in kupcem. Kupec se odpoveduje uporabi kakršnih koli dokumentov, ki bi nasprotovali SPARTOO.

Za splošne pogoje prodaje lahko veljajo naknadne spremembe. Različica, ki je veljavna za nakup, je tista, ki je objavljena na spletni strani na dan naročila. Spremembe splošnih pogojev prodaje so uporabnikom spletne strani dostopne od njihove objave na spletu in ne morejo veljati za predhodno sklenjene transakcije. Vsaka sprememba ali izbris postavke začne veljati takoj po objavi na spletni strani.

Vsi uporabniki spletne strani morajo upoštevati splošne pogoje prodaje.

Spartoo ponuja tudi izdelke, ki jih prodajajo in pošiljajo partnerske trgovine, pri katerih je navedeno "Partnerski izdelki". Zgoraj navedeni pogoji prodaje za partnerske izdelke ne veljajo. To pomeni, da prihaja do razlik v ceni, načinu plačila in preverjanja plačil, načinu dostave in pravilih za izvedbo vračila. Spartoojeve točke zvestobe, darilni boni in kuponi za partnerske izdelke niso veljavni. Vsaka partnerska trgovina določa svoja pravila prodaje, navedena v zavihku "Informacije". Stranke prosimo, da jih pred nakupom preverijo (način dostave, način vračila, splošni pogoji prodaje).



3 Veljavnost ponudb

Ponudba je rezervirana za stranke z naslovom za dostavo v Sloveniji.
Izdelki, objavljeni na spletni strani, so na voljo do razprodaje zalog. V primeru bremenitve ali obračuna naročila izdelka, ki ni na zalogi, SPARTOO soglaša, da bo stranki ponudil dobroimetje na uporabniški račun ali ji kupnino povrnil v roku 15 dni. Naročilo je samodejno preklicano.


4 Predstavitev izdelkov

Ponudnik si prizadeva čimbolj jasno in temeljito predstaviti osnovne značilnosti izdelkov v spletni prodajalni. Kupec mora upoštevati opis posameznega izdelka, da se seznani z njegovimi lastnostmi in bistvenimi značilnostmi. Kupec mora pred oddajo naročila prebrati opis. Za izbiro in nakup izdelka je odgovoren izključno kupec.
Spartoo ni odgovoren za morebitne napake ali pomanjkliv opis. Vse stranke lahko družbo SPARTOO obvestijo o morebitnih napakah, ki jih odkrijejo pri opisu izdelka.

5 Registracija uporabniškega računa

Za oddajo naročila mora stranka pred prvim naročilom ustvariti uporabniški račun. Izpolniti mora obrazec, ki vsebuje naslednje podatke: e-naslov, status (g., ga., gdč.), priimek, ime, spol, datum rojstva, naslov dostave, telefonsko številko. Stranka ustvari geslo, ki je osebno in namenjeno le njeni uporabi. Posredovanje podatkov tretjim osebam je prepovedano.
Stranka se zavezuje, da bo zagotovila popolne in točne informacije. Kraja identitete ali lažna identiteta lahko vodita do zaprtja računa in do sodnih postopkov. Večkratna registracija, uporaba računa večih oseb ali druga goljufiva dejanja lahko vodijo do preklica registracije. Kupec se zaveda svojih zmožnosti sklepanja in nakupa izdelkov, ponujenih na spletnem mestu SPARTOO.SI.
SPARTOO zavrača prodajo mladoletnikom, mlajšim od 16 let, brez predhodnega soglasja staršev, ki bo sistematično zahtevano.


6 Cene izdelkov

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV za Slovenijo brez morebitnih stroškov dostave. Če se trenutna stopnja DDV spremeni, se te spremembe lahko odražajo v ceni postavk, ne da bi bila stranka o tem obveščena. SPARTOO si pridržuje pravico do spremembe cen, izdelki pa se zaračunajo po ceni, veljavni ob registraciji naročila.

Cene upoštevajo vsa morebitna znižanja, ki bi bila odobrena na spletni strani SPARTOO.SI, razen za izdelke partnerja. Te cene so v času veljavnosti nespremenljive kot je navedeno na spletni strani SPARTOO.SI. SPARTOO si pridržuje pravico, da izven obdobja veljavnosti cene kadar koli spremeni. V ceno niso vključeni stroški obravnave, odprave, prevoza in dostave, ti stroški se lahko zaračunajo dodatno, če je tako določeno na spletnih straneh. Zahtevano plačilo naročila ustreza celotnemu znesku nakupa, vključno s temi stroški.

Kar se tiče cene partnerskih izdelkov, mora kupec preveriti splošne pogoje prodaje posamezne partnerske trgovine.

Račun izda SPARTOO ali partnerska trgovina za "izdelke partnerja". Lahko ga prenesete s spletne strani, kjer ste izvedli naročilo.


7 Naročilo in varno plačilo

7.1: Naročilo


Stranka potrdi naročilo, kot je opisano v nadaljevanju. To potrdilo pomeni sprejetje splošnih pogojev prodaje SPARTOO in partnerskih trgovcev, če gre za partnerske izdelke. Kupec, ki je zainteresiran za izdelek, objavljen na spletni strani SPARTOO.SI, sledi spodaj omenjenemu postopku z namenom izvedbe naročila.

- Izbira velikosti in barve
- V košarici se izpiše naročilo (barva, količina, velikost, cena, ipd…) z možnostjo spreminjanja, dodajanja ali celo izbrisa določenih izdelkov.
- Pri prvem naročilu stranka izpolni obrazec za ustvarjanje uporabniškega računa, izmisli si varnostno geslo.
- - Če je stranka upravičena do posebnih ugodnosti (pri čemer so izdelki partnerja izvzeti), je potrebno vnesti kodo v polje "Vnesi kupon".
- Stranka izbere način plačila, vrsto in naslov dostave.
- Po izbiri načina plačila se naročilo dokončno potrdi in odda. Vsako potrjeno naročilo vsebuje plačilno obveznost.
- Stranki bo poslano e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila, ki se bo štelo za dokončno prodajo po prejetni plačila kupnine (ki ni polog). Izdelki so rezervirani za 7 dni.

Prenos lastništva izdelkov, ki jih prodaja družba SPARTOO, v korist kupca se izvede šele po tem, ko kupec v celoti plača kupnino, ne glede na datum dobave navedenih izdelkov. Klavzula o zadržanju lastninske pravice ne preprečuje, da bi stranka nosila tveganje izgube ali uničenja blaga ob dostavi na njen dom ali prevzemu iz prevzemne točke.
Stranka je odgovorna, da preveri točnost naročila in nemudoma sporoči morebitne napake.


7.2 : Plačilo



  • Plačilo z bančno kartico na spletni strani
    Kupec vpiše številko svoje bančne kartice z datumom veljavnosti in varnostno kodo CVX oz. CVV. Naročilo je potrebno dokončno potrdi s klikom na gumb "Potrdi". Da bi zavarovali plačilo, se v nekaterih primerih plačilo potrdi šele po vnosu 3D-Secure kode, ki jo zagotovi bankacrypt. Z označitvijo polja »Shrani« se stranka strinja, da bo številka njene kartice povezana z datumom zapadlosti, shranjena za prihodnje nakupe.
  • Paypal
    Vsak imetnik računa Paypal plačilo opravi na spletu s svojim računom, posreduje le e-mail naslov in geslo Paypal.
    Tako informacije o finančnem stanju naročnika nikoli niso posredovane podjetju SPARTOO. PayPal trajno kodira in ščiti številko kartice.
  • Plačilo po povzetju
    Naročilo lahko plačate po povzetju z gotovino. Če stranka ne opravi plačila, ko je pošiljka dostavljena, se le-ta vrne prodajalcu. Ta storitev stane 3 €. Če se izvede vračilo, se cena storitve stranki ne povrne, razen v primeru uveljavljanja pravice do odstopa. Vsakih 24 ur je mogoče izvesti eno plačilo po povzetju, ki velja za največ 5 izdelkov v maksimalni vrednosti 400 €. Stranka ne more imeti naenkrat več kot 2 naročili za plačilo ob povzetju, ki sta hkrati poslani in/ali neplačani.
  • Plačilo z darilno kartico
    Naročilo lahko plačate z darilno kartico. Stranka mora vpisati v polje Kupon za popust številko darilne kartice. Če je znesek naročila višji od razpoložljivega zneska na darilni kartici, mora stranka plačilo dopolniti z drugimi načini plačila. Če je znesek naročila manjši od razpoložljivega zneska na darilni kartici, lahko stranka znesek, ki ostane na darilni kartici, uporabi ob naslednjem naročilu v času roka veljavnosti darilne kartice.


7.3: Neplačilo

SPARTOO si pridržuje pravico, da zavrne izvršitev naročila in dostavo stranki, ki ni v celoti ali delno plačala prejšnjega naročila ali s katero je v sporu glede plačila, ki je v procesu administrativne obravnave ali, če stranka predstavlja tveganje goljufije.

Vsaka zavrnitev kreditne kartice in vsak prekomeren spor glede plačila prek Paypal-a lahko vodita v terjatev s strani podjetja SPARTOO. Neizvršena plačila bo SPARTOO kaznoval v višini trikratne obrestne mere, zakonsko veljavne na letni ravni, prorata temporis, prodajni ceni pa se prav tako lahko zaračunajo stroški izterjave.

7.4: Preverjanje plačila


SPARTOO preverja vsa naročila, potrjena na spletni strani. Namen kontrole je zaščititi SPARTOO pred zlorabami: krajo identitete in goljufijami pri plačilih. Podjetje SPARTOO bo od strank zahtevalo dokumente, ki so potrebni za izdajo naročila: dokazilo o bivališču, ki se ujema z naslovom dostave ter scan ali fotografija plačilnega sredstva, uporabljenega ob nakupu, kjer so vidne prve 4 in zadnje 4 številke kartice.
Če stranka teh dokumentov ne želi ali ne uspe posredovati v 7 dneh, bo naročilo samodejno preklicano. Če stranka pošlje dokumente, ki se ne ujemajo, bo naročilo ravno tako preklicano.
Za naročila, ki vsebujejo izdelke partnerja, imajo partnerske trgovine svoje zahteve, za katere Spartoo ne odgovarja.

7.5: Varnost plačila


Za zagotavljanje varnosti plačil spletna stran SPARTOO.SI uporablja varno plačilno storitev CIC Bank. Ta storitev vključuje varnostni standard SSL. Zaupni podatki (16-mestna številka bančne kartice, datum prenehanja veljavnosti in kriptogram CVX) se prenesejo neposredno na strežnik banke brez podpore strežnikov SPARTOO.SI. Ko je naročilo potrjeno, se zahtevek za plačilo preusmeri k upravljavcu varnega plačila. Slednji pošlje zahtevo za dovoljenje mreži bančnih kartic. Upravljavec elektronskega plačilnega prometa izda elektronsko potrdilo, ki bo veljalo kot dokazilo o znesku in datumu transakcije v skladu z določbami členov 1316 in civilnim zakonikom.

8 Identifikacija

Stranka, ki je že izvršila nakup na spletni strani SPARTOO.SI, si lahko izbere geslo, ki ji bo omogočalo, da ji v prihodnjih naročilih ne bo treba ponovno izpolniti obrazca pred izvedbo naročila.
Stranka, ki je že registrirana, je na spletni strani prepoznana kot stranka SPARTOO.SI. Geslo, ki ga izbere stranka SPARTOO.SI, je strogo zaupno in osebno. Geslo se ne sme ne posredovati ali razkriti nikomur.
V primeru, da stranka SPARTOO.SI izgubi ali pozabi svoje geslo, mora to čim prej sporočiti upravitelju spletne strani SPARTOO.SI na e-mail naslov adriana@spartoo.si, s katerega bo v roku 48h prejela povezavo za ustvaritev novega gesla. Z namenom olajšanja identifikacije naročnika in s hkratnim zagotavljanjem e-poštnega naslova in gesla, stranka izrecno pooblasti SPARTOO.SI , da na njen trdi disk naloži datoteko »piškotek«, katere namen je olajšanje omenjene identifikacije.


9 Dostava, ki jo upravlja SPARTOO



Navedeni dobavni roki temeljijo na datumu naročila in so prikazani v delovnih dneh (sobote, nedelje in prazniki se pri izračunu dobavnega roka ne upoštevajo). V primeru višje sile družba SPARTOO ne more biti odgovorna za zamudo pri dostavi.

Za dostavo izdelkov partnerja se mora stranka predhodno pozanimati ter preveriti pogoje prodaje dotične partnerske trgovine ter njeno politiko dostave.



Slovenija

UPS Standard dostava
Rok dostave : 4 do 5 dni
Cena dostave: 9 €

UPS Express dostava :
Rok dostave : 1 do 2 dni
Cena dostave (največ 4 izdelkov) : 17 eur

DPD dostava
Rok dostave : 4 do 5 dni
Cena dostave: brezplačno


10 Nakup brez tveganja



Vse izdelke, ki se jih kupi na spletni strani SPARTOO, se lahko zamenja v skaldu z « Nakupom brez tveganja » v primeru, da stranka ne želi obdržati izdelka iz upravičenih razlogov : izdelek ji ni všeč, ni prave velikosti, ni pričakovane barve, ipd. Izdelke SPARTOO se lahko zamenja ali pa se kupnina povrne. (za brezplačno menjavo glej 11.1).
Za partnerske izdelke je na voljo le vračilo kupnine v obliki nakazila na tekoči račun (in ne menjava ali dobropis). Pogoje prodaje je potrebno preveriti v zavihku Informacije pri posameznem izdelku.
Za sprejem vračila mora vračilo izpolnjevati sledeče pogoje:
- Izdelek ne sme biti nošen. Izdelek mora biti v istem stanju kot ob prejemu.
- Vrnjen izdelek mora ustrezati dostavljenemu izdelku.
- - Izdelek se vrne v originalni embalaži, ki je v dobrem stanju (škatla za čevlje ne sme biti zalepljena z lepilnim trakom), vsebina v paketu je primerno zaprta.
- Vračilo Spartoojevih izdelkov je potrebno vnesti v 30 dneh po prejemu naročila, vračilo partnerskih izdelkov je potrebno vnesti v 14 dneh po prejemu naročila.
- Prazna embalaža bo predmet zavrnitve menjave ali vračila kupnine.

Sledite postopku v nadaljevanju.

Vsaka stranka lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe v skladu z evropsko direktivo 2011/83/EU za vse izdelke, kupljene na spletni strani SPARTOO. To je treba storiti v 14 dneh po prejemu naročila s strani stranke ali pooblaščene tretje osebe. Stranka mora v tem roku poslati zahtevek po elektronski ali navadni pošti, najboljše po naslednjem vzorcu
Za SPARTOO, 16 rue Henri Barbusse, 38100 Grenoble, Francija, na naslov contact@SPARTOO.SI.
Obveščam vas, da odstopam od pogodbe o prodaji naslednjega blaga:

Št. izdelkov:
Št. naročila:
Datum naročil:
Datum dostave:
Priimek stranke:
Naslov stranke:
Datum:
Podpis :

Kupcu se torej kupnina lahko povrne po vračilu vseh naročenih izdelkov v brezhibnem stanju, v originalni embalaži (izveden bo sistematičen pregled), vključno z stroški dostave (z izjemo dodatnih stroškov, če je stranka izbrala način dostave, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponuja SPARTOO). Vračilo je potrebno izvesti čim prej, najkasneje v 14 dneh od prejema zahtevka za vračilo.


10.1: Možnosti vračila so sledeče:

Za vračila iz Slovenije za Spartoo izdelke velja brezplačno vračilo z DPD.
Vsi ostali načini vračila so na stroške stranke.

Za izdelke partnerja so pogoji vračila navedeni pri opisu posameznega izdelka. Vsaka partnerska trgovina namreč sodeluje z drugo dostavno službo.


10.2: Sledite spodaj opisanemu postopku vračila:

Prvi korak: Izpolnite zahtevek za vračilo
Prijavite se v svoj uporabniški račun SPARTOO z e-naslovom in geslom in v zavihku »Moja vračila« izpolnite obrazec «Izvedba zahtevka za vračilo».

Drugi korak: Prevzem paketa
- Če je vračilo brezplačno in ga nudi SPARTOO: dostavna služba DPD je o paketu obveščena avtomatično, v roku 2 delovnih dni prevzamejo paket na željenem naslovu. Stranka izdelek zapakira v originalno embalažo in transportno škatlo. DPD ob prevzemu priskrbi etiketo za vračilo in izda Potrdilo o oddani pošiljki.

Stranka mora shraniti Potrdilo o oddani pošiljki do vračila kupnine ali menjave izdelka v primeru morebitnega kasnejšega spora.
Vračilo se obravnava v 7 do 14 delovnih dneh.


11 Obravnava nedostavljenih paketov

11.1 : Vračilo, ker stranka ne živi na navedenem naslovu:

Gre za pakete, ki jih prevoznik vrne z omembo: ne živi na navedenem naslovu. Po prejemu in sprejemu paketa s strani SPARTOO bo SPARTOO vzpostavil stik s stranko z namenom vračila naročila, če je izdelek še vedno na voljo ali pa vračila kupnine v skladu z željami stranke.
SPARTOO si pridržuje pravico, da izvede vračilo kupnine in ne vračila izdelka če se ugotovi, da je bil izdelek večkrat neuspešno vrnjen, ker stranka ne živi na navedenem naslovu.

11.2 : Vračilo, ker stranka ne prevzame paketa:

Gre za pakete, ki jih UPS ali DPD stranki ni uspel dostaviti. Po prejemu in sprejemu paketa s strani SPARTOO bo SPARTOO vzpostavil stik s stranko, z namenom vračila naročila, če je izdelek še vedno na voljo ali pa vračila kupnine v skladu z željami stranke. SPARTOO si pridržuje pravico, da stranki vrne kupnino in ne izdelka v primeru, da ugotovi, da naročilo večkrat ni bilo prevzeto.

11.3 : Vračilo zaradi zavrnitve:

Gre za pakete, ki jih stranka zavrne. Po prejemu in sprejemu paketa s strani SPARTOO, stranka v roku 72 ur na uporabniški račun prejme vrednostni bon. Stranka lahko zahteva nakazilo vrednosti vrednostnega bona v svojem uporabniškem računu v zavihku Moje prednosti ali s kontaktiranjem Službe za pomoč strankam na adriana@spartoo.si.
V primeru vrnitve paketa zaradi vzrokov "ne živi na navedenem naslovu", "ni prevzeto" ali "zavrnitev", SPARTOO.SI ne jamči za rezervacijo naročenih izdelkov in bo morda izvedel vračilo kupnine, če izdelek ali izdelki niso na voljo.

Za partnerske izdelke je na voljo le vračilo kupnine v obliki nakazila.


12 Odgovornost

Družba SPARTOO ima pogodbeno obveznost za vse korake dostopa do spletne strani, posvetovanja, izpolnjevanja obrazcev, naročanja, dostave izdelkov ali drugih storitev. Zaradi tega se odgovornost SPARTOO ne more nanašati na vse nevšečnosti ali škodo, povezano z uporabo internetnega omrežja izven skrbnosti in previdnostnih ukrepov, ki jih izvaja SPARTOO.
SPARTOO ne prevzema odgovornosti za kakršne koli motnje pri zagotavljanju storitev ali kakršen koli zunanji vdor ali prisotnost računalniškega virusa. Vsak pojav, ki je kvalificiran kot višja sila v smislu sodne prakse Kasacijskega sodišča osvobaja SPARTOO vsakršne odgovornosti. Kupci so upravičeni do garancij, ki jih ponujajo blagovne znamke prisotne na spletni strani SPARTOO.


13 Intelektualna lastnina

Vsi elementi spletne strani SPARTOO, vizualni ali zvočni, vključno z osnovno tehnologijo so zaščiteni z avtorskimi pravicami, blagovnimi znamkami ali patenti.
Predstavljajo polno last družbe SPARTOO.
Vsaka hipertekstna povezava na spletno stran SPARTOO in uporaba tehnik « framing, deep-linking, in-line linking » ali katere koli druge tehnike globinskih povezav je uradno prepovedana.
Na zahtevo podjetja SPARTOO je potrebno vsako povezavo umakniti, tudi če gre za tihi dogovor.


14 Zaščita osebnih podatkov

14.1: Zbiranje osebnih podatkov


Med ustvarjanjem uporabniškega računa in med izvedbo naročil na spletni strani SPARTOO.SI družba SPARTOO zbira osebne podatke. Vsi podatki so zbrani na ustrezen način in omejeni le na tisto, kar je potrebno za namene obravnave (točki 2 in 3). Za zbiranje podatkov je odgovorna družba SPARTOO SAS, Poenostavljena delniška družba, vpisana v register s številko 489 895 821 RCS GRENOBLE, s sedežem na 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble – Francija. SPARTOO je stran www.spartoo.si registriral pri CNIL (francoski agenciji za varstvo podatkov) in prav tako njen boj proti goljufijam: deklaracija št. 1182432.
Izraz "osebni podatki" pomeni vse podatke, ki identificirajo posameznika, kar vključuje priimek, ime, telefonsko številko, datum rojstva, spol, elektronski naslov, poštni naslov, IP naslov in druge podatke, ki jih stranka deli s SPARTOO.
Za namene boja proti goljufijam, navedenim spodaj (točki 2 in 3) lahko SPARTOO za določen čas (točki 2 in 3) zadrži informacije v zvezi s transakcijami, ki se izvajajo na spletni strani, vključno s številkami bančnih kartic, uporabljenih za opravljanje omenjenih transakcij in njihovim končnim datumom veljavnosti.


14.2: Namen zbiranja podatkov


Osebni podatki se zbirajo izključno za določene, izrecne in zakonite cilje, da bi izpolnili enega ali več naslednjih namenov:
-upravljanje naročil na spletni strani,
-vodenje poslovnih statistik, tržnih raziskav in raziskav obnašanja potrošnikov,
-pripravo in upravljanje baze potencialnih strank, kar vključuje tehnične postopke, kot so standardizacija, obogatitev in podvajanje
-opravljanje postopkov, povezanih z upravljanjem strank,
-izbor strank za uresničitev pospeševanja prodaje in promocije,
-pošiljanje vabil in promocijskih sporočil s strani SPARTOO. Stranka se lahko kadarkoli odjavi od ponudb tako da klikne povezavo, ki je v ta namen na voljo na dnu e-maila.
-izpolnjevanje naših pravnih in regulativnih obveznosti
-Preprečevanje goljufij.


14.3: Naslovniki zbranih podatkov


Dostop do posredovanih informacij ima le družba SPARTOO in podjetja, ki so pogodbeno vezana na SPARTOO za obdelavo naročil strank. Kategorije oseb, ki bodo imele dostop do osebnih podatkov v mejah svojih pooblastil v podjetju SPARTOO so komercialne storitve, administrativne storitve, tehnična služba in storitve, ki so odgovorne za nadzor (revizorji, storitve, ki izvajajo postopke notranjega nadzora, itd.)
Prejemniki osebnih podatkov so lahko tudi javni organi, izključno za izpolnjevanje zakonskih obveznosti, sodni uradniki, ministrski uradniki in organi, odgovorni za izterjavo dolgov.
Sprejeti so vsi potrebni previdnostni ukrepi za ohranitev varnosti osebnih podatkov za preprečevanje izkrivljanja, poškodb in dostopa nepooblaščenih oseb.
Družba SPARTOO si pridržuje pravico do komercialnega prenosa podatkov, zbranih na spletni strani, če je stranka označila opombo «Želim prejemati ponudbe partnerjev Spartoo». Pozneje lahko svoje soglasje kadar koli prekličete tako, da odznačite isto omembo. Vsaka obravnava, ki temelji na soglasju pred odvzemom, je zakonita. Družba SPARTOO lahko podatke prenese tujim podjetjem. Obvezuje se, da bo te podatke posredovala le tistim tujim podjetjem, ki imajo enako raven varstva podatkov kot Francija in Evropska skupnost.


14.4: Ohranjanje osebnih podatkov


Zbrani podatki se hranijo za obdobje petih let od zadnje transakcije na spletni stran ali zadnje posodobitve uporabniškega računa. Nekateri vaši bančni podatki, med njimi skrajšane številke bančnih kartic in datum njihove veljavnosti, se bodo hranili trinajst mesecev zaradi preprečevanja goljufij. Kriptogram se po efektivni in popolni transakciji brez spora avtomatsko izbriše. V okviru storitve Premium lahko soglašate s tem, da se shranijo skrajšane številke bančne kartice in datum veljavnosti v obdobju trinajstih mesecev od zadnje transakcije, ki ste jo opravili na spletni strani ali od zadnje posodobite vašega uporabniškega računa. Soglasje je izraženo, ko označite polje »Zapomni si«. Pozneje lahko svoje soglasje kadar koli umaknete tako, da odznačite isto polje. Če v petletnem obdobju ni transakcij ali posodobitve uporabniškega računa, bodo podatki, ki se nanašajo na vas, samodejno izbrisani.


14.5: Piškotki


SPARTOO meri število ogledov, obiskov in dejavnosti obiskovalcev spletne strani ter njihovo pogostost vračanja s pomočjo tehnologije «piškotki».
Piškotek ne more identificirati stranke. Shrani zgolj podatke o navigaciji računalnika stranke na spletni strani SPARTOO.SI (obiskane strani, datum in čas obiska, itd.), ki jih lahko bere med naslednjimi obiski.
Podatki, zbrani s piškotki so izključno in strogo namenjeni interni uporabi in se nikoli ne posredujejo tretjim osebam.
Uporaba lastnih piškotkov ali piškotkov drugih oseb ni potrebna za delovanje spletne strani in zahteva soglasje stranke. Izkazovanje soglasja ali nasprotovanja uporabi piškotkov se opravi z ustrezno nastavitvijo brskalnika.
Nekateri piškotki, imenovani « oglaševalski piškotki » omogočajo sledenje navigaciji stranke in beleženje izdelkov, ki jo zanimajo, nato pa največ 90 dni prikazujejo oglase, ki so povezani ali ne z njeno preteklo navigacijo. Ti piškotki so povezani z notranjim profilom stranke (ne morejo je identificirati). Zahtevajo tudi vaše oglasje na enak način, kot je navedeno zgoraj. Soglasje lahko kadar koli prekličete s klikom na naslednjo povezavo:
Onemogoči oglaševalske piškotke v mojem profilu


14.6: Pravica do dostopa in popravka


V skladu z EU Uredbo 2016/679 ima stranka pravico do dostopa, popravka, zaslišanja, omejitve, prenosljivosti in nasprotovanja podatkom, ki se nanašajo nanjo, kar lahko uveljavlja tako, da se naslovi na:
E-poštni naslov : à dpo@spartoo.com
Poštni naslov: SPARTOO SAS-DPO-16 rue Henri Barbusse – 38100 Grenoble - France
Stranka lahko iz legitimnih razlogov nasprotuje obdelavi podatkov, ki se nanašajo nanjo ali omeji njihovo obdelavo.
Stranka lahko po potrebi vloži pritožbo pri nadzornem organu.


14.7: Vzajemnost


Stranka se zavezuje, da bo med zbiranjem in sporočanjem podatkov družbe SPARTOO le-te spoštovala, jih ne bo razkrila in jih bo hranila le za svojo osebno uporabo. Družba SPARTOO si pridržuje pravico do zavrnitve posredovanja podatkov in od stranke lahko zahteva, da jih izbriše.


15 Nagradne igre

Za vse nagradne igre veljajo pravila, ki so objavljena na spletni strani za posamezno igro. Nagradne igre, ki jih organizira SPARTOO, so brezplačne in lahko potekajo z obveznostjo nakupa ali brez nje. V nagradnih igrah lahko sodeluje vsaka oseba s stalnim prebivališčem v Sloveniji in se je prijavila za sodelovanje ter je prebrala in sprejela pravila nagradne igre. Trajanje igre in pogoji sodelovanja so opredeljeni v pravilih. Zmagovalci igre so obveščeni po e-pošti. Nagrado bodo prejeli v obliki kupona ali darilnega bona. Pogoji dodeljevanja in podrobnosti o nagradah so navedeni v pravilih.

SPARTOO si pridržuje pravico do prekinitve, preložitve ali odpovedi igre in ne more biti odgovoren za morebitne težave, ki se pojavijo med izvajanjem.

Zahtevki, povračila in drugi pogoji so opredeljeni v pravilih natečaja. Vsaka goljufija ali poskus goljufije z namenom neupravičenega prejema nagrade se lahko kazensko preganja.


16 Posebne ugodnosti

Izdelki, ki so na voljo za prodajo v okviru "Ugodnosti" na spartoo.si, so dostopni tistim, ki izpolnjujejo dva od naslednjih treh pogojev:

- Biti stranka SPARTOO.SI z odprtim računom na spletnem strani z veljavnim e-poštnim naslovom in geslom.
- Prejeti povabilo po e-pošti.
- Prejeli vsaj eno e-poštno sporočilo s posebnimi ugodnostmi s strani SPARTOO.SI


17 Darilni boni in vrednostni boni

Darilni boni ali vrednostni boni so v obliki kuponov s popusti z enkratno identifikacijsko kodo. Darilni in vrednostni boni ne morejo biti predmet vračila ali denarnega nadomestila. Če izdelki, kupljeni z darilnimi ali vrednostnimi boni niso ustrezni, se lahko zamenjajo in so lahko predmet "dobroimetja na uporabniškem računu". Darilni ali vrednostni bon se vknjižita v dobro imetnika na uporabniški račun in ju je potrebno uporabiti v času veljavnosti.
Ne veljajo pri nakupu partnerskih izdelkov.


18 Garancija najnižje cene

Če stranka po nakupu izdelka na naši spletni strani najde na drugi slovenski spletni strani s spletnim plačilnim sistemom enakovredno ponudbo po nižji ceni vključno s stroški poštnine, ji SPARTOO povrne dvakratno razliko v ceni.

Vračilo razlike v ceni je odvisno od izpolnjevanja naslednjih pogojev :
- Navedena nižja cena mora vključevati stroške poštnine,
- Navedena nižja cena ne sme vsebovati nobene promocijske ponudbe, popusta ali akcije,
- Pogoji dobave morajo biti enaki (izdelek na zalogi, odprema najkasneje dan po naročilu, možnost vsaj ene brezplačne dostave na spletni strani),
- Izdelek mora biti identičen: nov, ista znamka, model, material in barva,
- Izdelek mora biti na voljo v številki, barvi in velikosti, ki jo kupi kupec na spletni strani, kjer je ponujena nižja cena,
- Ponudba mora biti v spletni trgovini s končnico ".si", v slovenščini, v evrih in,
- Plačilo mora biti izvedeno prek spletnega plačilnega sistema,
- Ponudba je omejena na eno povračilo na osebo in en izdelek, kupljen na SPARTOO.SI

Iz garancije za nizko ceno so izključeni:
- izdelki iz praznjenja zalog ali znižani izdelki
- izdelki, ki se prodajajo na spletnih dražbenih straneh, v malih oglasih, na predstavitvenih straneh ali v « posebnih ponudbah predstavitvenih strani»
- dostave izven Slovenije

Postopek izvedbe Garancije najnižje cene
Stranka mora poslati v petih dneh od nakupa svojo zahtevo družbi Spartoo prek kontaktnega obrazca Službe za pomoč uporabnikom po naslednjem postopku:
- v sporočilu je potrebno navesti številko naročila Spartoo.
- prenos URL-ja spletne strani, na kateri se prodaja cenejši izdelek in URL izdelka.
Če so vsi zgoraj navedeni pogoji izpolnjeni, se po izteku zakonitega odstopnega roka ter potrditve s strani stranke, da obdrži naročeni izdelek, družba Spartoo zavezuje, da bo stranki povrnila dvakratno razliko v ceni.
Vračilo se izvede na račun stranke s plačilnim sredstvom, ki ga izbere Spartoo. Vračilo bo posredovano v največ 30 dneh.


19 Mediacija

Če pride do spora, lahko stranka na SPARTOO pošlje pisno pritožbo, SPARTOO pa bo storil vse kar je v njegovi moči, da jo reši. Če sporazumni poskus reševanja ne uspe, mora biti zahteva mediatorju vložena v roku enega leta po sporazumni pritožbi. Stranka lahko za « reševanje sporov uporabi spletno stran Evropske komisije za reševanje sporov s trgovci: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

20 Okolje

20.1: Eko-organizacija tekstilnega sektorja


Družba SPARTOO se je v skladu z določbami o proizvajalčevi razširjeni odgovornosti (PRO) za ponudnike oblačil, obutve in izdelkov za dom, ki jih dajejo na trg, pridružila ekoorganizaciji "Refashion" in je registrirana pod enotno identifikacijsko številko: FR205159_11ECMK, ki jo je izdal ADEME.


20.2: Eko-organizacija za embalažo


Družba SPARTOO se je v skladu z določbami o proizvajalčevi razširjeni odgovornosti (PRO) v sklopu upravljanja odpadne embalaže izdelkov pridružila ekoorganizaciji za embalažo "ADELPHE" in je registrirana pod enotno identifikacijsko številko: FR205159_01QZOL, ki jo je izdal ADEME.

21 Garancija

Zakonsko jamstvo za ustreznost velja od trenutka, ko kupec prijavi napako na izdelku, v obdobju dveh let, in sicer v roku dveh mesecev od odkritja napake. Družba SPARTOO mora v prvih šestih mesecih dokazati, da ni neskladnosti, nato pa mora stranka v naslednjih 18 mesecih dokazati neskladnost.
Jamstvo kvalitete ne velja v primeru spremembe izdelka, običajne obrabe izdelka, nepravilne uporabe izdelka, neupoštevanja pravil vzdrževanja izdelka in v primeru poškodb, nastalih pri prevozu ali skladiščenju izdelka.
Zamenjava ali popravilo izdelka ali delno ali celotno povračilo bo opravljeno brezplačno v 8 dneh po pritožbi stranke.
Zadevni izdelek mora biti naročen na spletni strani SPARTOO.SI in vrnjen v originalni embalaži.


22 SPARTOO Premium

SPARTOO.SI svojim strankam ponuja storitev SPARTOO Premium.
PARTOO Premium je plačljiva 12-mesečna storitev, ki jo je treba poravnati ob trenutku registracije za Premium storitev. Če stranka želi koristiti prednosti te naročnine po njenem izteku, lahko naročnino obnovi in plača za sledeče obdobje.Ugodnosti paketa Spartoo Premium ni mogoče uporabljati pri nakupu partnerskih izdelkov.

Prednosti SPARTOO Premium so naslednje:
- 10% takojšnjega popusta izven obdobja sezonskih razprodaj razprodaj (dvakrat letno).
- 5% takojšnjega dodatnega popusta na že znižane izdelke med razprodajami.
- Brezplačna storitev plačila po povzetju
- Ekskluzivne ponudbe: dodatni popusti med dnevi, rezerviranimi za stranke Premium.


    Pogoji:
    - Pogoji 10% popusta: znižanje velja izven sezonskih razprodaj, je združljivo z drugimi popusti. Ugodnost -10% ni združljiva z drugimi kuponi in ne velja na določene znamke, ki niso vključene v storitev Premium (oglejte si pogoje tekočih promocij).
    - Pogoji 5 % popusta: to znižane velja v obdobju sezonskih razprodaj, znižanje je združljivo z drugimi popusti. Ugodnost -5% ni združljiva z drugimi kuponi in ne velja na določene znamke, ki niso vključene v storitev Premium (oglejte si pogoje tekočih promocij).

23 Veljavna zakonodaja - jezik

Splošni pogoji prodaje Spartoo in z njimi povezani postopki so urejeni s francosko zakonodajo.
Original je napisan so v francoskem jeziku.
V primeru prevoda, bo v primeru spora obveljalo samo originalno besedilo v francoščini.

TOOPOST
Povejte svoje mnenje
PREMIUM