Kako oddam naročilo?
Izberite željene izdelke. Spartoo.si vam ponuja različne možnosti iskanja:
- Hitro iskanje: v okence za iskanje neposredno vnesite ključne besede iskanja (barvo, velikost, ceno itd.)
Uporabite lahko tudi katerga izmed številnih filtrov, ki so vam na voljo.
-
Pustite se navdihniti:
Preverite naš izbor v skladu z vašim okusom: odkrijte znamke v vašem stilu.
Izberite svojo priljubljeno znamko: odkrijte "vroče" modele tega trenutka posamezne znamke.
-
Preglejte 5 najbolj prodajanih izdelkov:
Preglejte 5 najbolj prodajanih izdelkov na Spartoo.si v vsakem izboru in v vsaki znamki.
Ste izbrali? Izberite svojo velikost v meniju velikosti in kliknite gumb "Dodaj v košarico", da izdelek dodate v svojo košarico. Preverite velikost in število izbranih izdelkov. Velikost in število izdelkov lahko tudi spremenite v košarici. Ko ste pripravljeni, kliknite na "Naroči" (na tej stopnji naročilo še ni oddano) in sledite navodilom:
Če niste vpisani v vaš uporabniški račun, boste pozvani, da se identificirate s svojim e-naslovom in geslom. Če nimate uporabniškega računa, izpolnite obrazec pod "Sem nova stranka".
Kliknete Nadaljuj. Odpre se novo okno z vašo košarico.
Podatki o dostavi: Preverite povzetek svojega naročila in naslov za dostavo.
Podatki o plačilu
:
Izberite način dostave, vpišete kodo kupona, če imate kakšen kupon, in izberete način plačila. Ko ste pripravljeni dokončno oddati naročilo, kliknite na gumb Potrdi naročilo. Šele sedaj je naročilo oddano.
Po e-mailu boste prejeli potrditveni e-mail (če e-maila ne prejmete, preglejte tudi vsiljeno ali promocijsko pošto), naročila pa lahko preverite tudi v vašem uporabniškem računu pod zavihkom Moja naročila.
Kako vem, ali je bilo moje naročilo uspešno oddano?
Po potrditvi naročila prek spleta vam Spartoo.si pošlje potrditveni e-mail s številko vašega naročila. Če e-maila ne prejmete, preglejte tudi vsiljeno ali promocijsko pošto. Vso korespondenco in status naročila lahko vidite tudi v vašem uporabniškem računu, v zavihku
Moja naročila Po e-pošti vas bomo obveščali o poteku vašega naročila.
Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?
Če želite dostopati do možnosti za spremembo in preklic naročila, kliknite na
to povezavo.
Spremenite lahko naslov dostave, velikost izdelkov ali prekličete naročilo, če je naročilo v prvi fazi priprave (zelo kratek čas po oddaji naročila).
Če je vaše naročilo v zadnji fazi priprave, ali že poslano, vnos sprememb ni mogoč.
Spremembe naslova za dostavo je po tem roku je možna le direktno pri dostavni službi DPD.
Možnost imate uveljavljati pravico do odstopa za vse izdelke, kupljene na spletni strani SPARTOO; Za dodatne informacije si oglejte Splošne pogoje prodaje.
Kakšen je rok in cena dostave?
Navedeni dostavni roki imajo za referenco datum naročila in upoštevajo dostavo v delovnih dneh (sobota, nedelja in prazniki niso upoštevani pri izračunu časa dostave). V primeru nepredvidenih okoliščin podjetje Spartoo ne more biti odgovorno za zamude pri dostavi.
Navedeni roki dostave veljajo za Spartoojeve izdelke. Glede dostave partnerskih izdelkov mora stranka preveriti Splošne pogoje prodaje partnerskega prodajalca.
Slovenija
Dostava na dom z DPD
Predviden rok dostave: 4-5 delovnih dni
Cena dostave za naročila pod 30 EUR: 2,99 EUR
Cena dostave za naročila nad 30 EUR: brezplačno
Dostava na dom z UPS Standard
Predviden rok dostave: 4-5 delovnih dni
Strošek dostave: 8.99 €
Dostava na dom z UPS Express
Predviden rok dostave: 1-2 dni (za največ 4 izdelke)
Strošek dostave: 16.99 €
Ali lahko naročim dostavo na naslov, ki ni moj domači naslov?
Naslednje informacije veljajo za vse izdelke, razen partnerskih izdelkov.
Za partnerske izdelke veljajo drugačna pravila dostave in vračila (navedeno pri posameznem izdelku v zavihku "Informacije").
Spartoo.si vam ponuja možnosti za dostavo na željenem naslovu.
Če potrebujete spremembo naslova ali časa dostave, direktno kontaktirajte DPD in se z njimi dogovorite za prevzem.
Kako lahko spremljam svoj paket?
Ko je vaš paket odpremljen iz skladišča, vam Spartoo.si pošlje e-mail s povezavo povezava, ki vam omogoča sledenje vašemu paketu.
S klikom na to povezavo boste samodejno preusmerjeni na spletno stran dostavne službe. Trenutno lahko natančni lokaciji paketa sledite šele, ko paket prevzame slovenski DPD (približno 3-4 dni po odpremi naročila iz našega skladišča).
Nisem prejel svojega paketa ... kaj naj naredim?
Naslednje informacije veljajo za vse izdelke, razen za "partnerske izdelke".
Partnerski prodajalci sami izeberejo način dostavo, zato je postopek sledenju lahko drugačen.
Vsi paketi, poslani s strani Spartoo.si, so opremljeni s številko za sledenje, ki omogoča sledenje dostavi. Po odpremi vašega naročila, vam Spartoo.si pošlje e-mail,
v katerem vam posreduje sledenje,
ki omogoča spremljanje dostave vašega paketa.
-Kliknite na povezavo za sledenje, ki vam jo je poslal Spartoo.si
- Če je vaš paket v postopku dostave in zadnji rok dostave, naveden s strani Spartoo.si še ni presežen, vas vabimo, da počakate
na dostavo naročila.
Če je vaš paket označen kot na voljo v zbirnem centru dostavne službe in vas ni nihče kontaktiral, direktno kontaktirajte DPD in se dogovorite za prevzem.
- Če vaš paket ne prispe v navedenem času dostave ali če je prekoračen najdaljši rok dostave, ki ga je posredoval Spartoo.si, vas vabimo, da
se obrnete na našo službo za podporo strankam.
Države, v katere dostavlja Spartoo.si
Kaj je uporabniški račun SPARTOO.SI?
-
Vaš račun Spartoo.si nam omogoča zbiranje podatkov, ki so potrebni za obdelavo vaših naročil. Osebne podatke lahko spremenite preko svojega računa ali zahtevate njihov izbris tako, da pošljete e-sporočilo na cnil@spartoo.si
.
-
Do svojega računa dostopajte za:
Ogled in spremembo svojih informacij
Ogled in spremembo svojih naslovov za dostavo
Spremembo svojega gesla
Naročilo na e-novice
Sledite vašemu računu Moja priporočila
Sledite vašemu računu za darilne bone
-
Račun Spartoo.si vam omogoča tudi spremljanje vaših naročil in vračil prek spleta.
-
Sodelujete lahko v anketah Spartoo.si: moja priporočila, mnenja, itd.
Kako lahko ustvarim svoj uporabniški račun Spartoo.si?
Kako ustvariti uporabniški račun:
Kliknite na zavihek
Moj račun, ki se prikaže v zgornjem desnem kotu zaslona na domači strani. Sledite postopku z izpolnjevanjem obrazca v prostoru "Sem nova stranka". Vnesite vaš e-mail in si zamislite geslo z vsaj 8 znaki, od tega morate vnesti vsaj eno veliko začetnico, eno številko in en poseben znak (-#? in podobno). Vnesite vsa obvezna polja. Ko so polja pravilno izpolnjena, se ob polju pojavi zelena kljukica. Če naletite na težave, se obrnite na našo službo za podporo strankam, ki vam bo odgovorila v najkrajšem možnem času.
Kako najti moje uporabniško ime in geslo?
Če ste pozabili geslo za prijavo, kliknite na
"moj račun", ki se prikaže v zgornjem desnem kotu vašega zaslona, nato pa kliknite na
Ste pozabili svoje geslo?. Povezava za ustvarjanje novega geslo bo samodejno poslano na vaš e-naslov v roku 30 minut.
Kliknite na povezavo in dvakrat vpišive vaše novo geslo.
Kako lahko vas lahko kontaktiram?
Imate vprašanje? Potrebujete informacije? Služba za podporo strankam Spartoo.si vam bo prisluhnila.
-
Pišete nam na adriana@spartoo.si.
-
Naš klicni center vam je na voljo za vsa vaša vprašanja na 01 888 87 42 (stroški lokalnega klica) od ponedeljka do petka od 9:00 do 12:00 ter od 13:00 do 17:00.
Garancija najnižje cene
Če kupec po nakupu izdelka na našem spletnem mestu najde enakovredno ponudbo po nižji ceni, vključno s stroški pošiljanja, na drugem francoskem spletnem mestu s spletnim plačilnim sistemom, vam bo SPARTOO povrnil dvakratno razliko v ceni.
-
Povračilo razlike v ceni je odvisno od izpolnjenih naslednjih pogojev:
- Cena, prijavljena kot nižja, mora vključevati stroške pošiljanja in
- Cena, navedena kot nižja, ne sme imeti nobene posebne promocijske ponudbe in,
- Dobavni pogoji morajo biti enaki (artikel na zalogi, odprema najkasneje naslednji dan po naročilu, ponudba vsaj ene brezplačne dostave na spletnem mestu) in,
- Artikel mora biti enak: nov, iste znamke, enak model, enak material, enaka barva in enaka velikost
- Na voljo mora biti v velikosti, barvi, velikosti, kot jo kupec kupi na spletnem mestu, kjer je na voljo po nižji ceni in,
- Ponudbo mora oddati spletno mesto v skladu s francosko zakonodajo v evrih in,
- Plačilo mora biti izvedeno preko spletnega plačilnega sistema,
– Ponudba je omejena na eno vračilo kupnine na osebo in na izdelek, kupljen na Spartoo.si
Izključeno iz jamstva nizke cene:
- razprodaja izdelkov
- izdelki, ki se prodajajo na dražbenih mestih ali v malih oglasih ali predstavitvenih mestih ali zasebnih prodajnih mestih, predstavitvenih mestih
- izdelki, ki jih prodajajo in pošiljajo naši trgovski partnerji
- dostave izven metropolitanske Francije
Način uveljavljanja jamstva najnižje cene
V 5 dneh po nakupu morate poslati zahtevo na Spartoo prek kontaktnega obrazca za pomoč strankam po naslednjem postopku:
- navedba v sporočilu številke naročila Spartoo
- posredovanje URL naslova spletnega mesta, na katerem se prodaja cenejši artikel, ter URL naslova zadevnega lista izdelkov.
Če so izpolnjeni vsi zgoraj navedeni pogoji in po poteku zakonskega odstopnega roka in vaši potrditvi stranke, da zadevni artikel obdržite, se Spartoo zavezuje, da vam bo povrnil dvojno razliko v ceni.
Povračilo bo nakazano na račun vaše stranke z načinom plačila, ki ga izbere Spartoo. Izveden bo v največ 30 dneh.
Kako delujejo "Moja priporočila"?
Zadošča, da vaš priporočeni prijatelj navede vaš e-naslov pri registraciji na Spartoo.si.
Prijatelje lahko tudi povabite, da postanejo vaši priporočeni prijatelji, tako da izpolnite obrazec v razdelku
Moja priporočila v desnem zgornjem kotu svojega računa stranke.
S prvim naročilom svojega priporočenega prijatelja boste zaslužili 10 evrov. Naročilo bo vknjiženo po 30-dnevnem obdobju potrditve, če je njegov znesek naročila višji od 60 evrov in če se za noben izdelek tega naročila ne zahteva vračila. Tudi vaš priporočeni prijatelj pridobi 10 evrov pri svojem prvem naročilu.
Priporočite lahko do 100 prijateljev in pridobite do 1000 evrov.
Zaslužki so izdani v obliki darilnih bonov, ki veljajo 1 leto in jih lahko uporabite pri naslednjem naročilu.
Svoje zaslužke lahko zbirate in zahtevate plačilo darilnega bona od 20 evrov zaslužka dalje.
Kako deluje program zvestobe?
Za vsako vaše naročilo vam SPARTOO.SI ponuja točke zvestobe.
1 evro nakupa = 2 točki zvestobe
Vsaka točka ima vrednost 1 centa
Število točk zvestobe, dodeljeno za posamezni izdelek, je prikazano na strani s podatki o izdelku. Zaslužite z vsakim nakupom!
Z vsakim novim naročilom se na vašem računu stranke vknjižijo točke zvestobe v roku 30 dni, razen izdelkov, ki so predmet vračila. Svoje skupne točke si lahko ogledate kadarkoli. Zadošča, da se prijavite s klikom na povezavo
Moj račun
na vrhu naše spletne strani. Točke zvestobe veljajo 12 mesecev.
Ko zberete najmanj 500 točk, lahko zahtevate izplačilo v obliki kupona, ki ga vnovčite ob naslednjem naročilu.
Je možno rezervirati izdelke oz,. shraniti izdelke, ki jih imam v košarici do nasledenjega obiska?
Ste že izbrali željene izdelke, a ne želite oddati naročila? Žal izdelkov ne moremo rezervirati za vas, ampak izdelek lahko dodate med vaše priljubljene, kjer jih lahko hitro spet najdete.
Storitev Premium
SPARTOO.SI vam ponuja naročnino na
Storitev Premium.
Premium je storitev, ki je plačljiva za obdobje 12 mesecev in se plača ob prijavi na storitev. Če želite po preteku 12 mesecev uživati njene ugodnosti, jo je potrebno s plačilom podaljašti v vašem uporabniškem računu.
Ugodnosti naročnine Premium Service ne veljajo za izdelke partnerjev, označene z oznako "Izdelki partnerjev".
Prednosti storitve Premium so naslednje:
- 10% takojšnji popust na vse izdelke zunaj obdobja razprodaje.
- 5% takojšnji popust na vse izdelke med obdobjem razprodaje.
- Brezplačna ekspresna dostava naslednji dan za vsako naročilo, oddano pred 12.00
- Ekskluzivne ponudbe: dodatni popusti v dnevih, rezerviranih za stranke Premium.
-
Pogoji uveljavitve znižanj:
- Pogoji uveljavitve 10 % popusta: popust je združljiv z drugimi popusti ali akcijami, popust ni združljiv z nekaterimi kuponi, ne velja za določene blagovne znamke, ki so izključene iz naših promocij (glejte pogoje trenutnih ponudb).
- Pogoji uveljavitve 5 % popusta: popust je združljiv z drugimi popusti ali akcijami, popust ni združljiv z nekaterimi kuponi, ne velja za določene blagovne znamke, ki so izključene iz naših promocij (glejte pogoje trenutnih ponudb).
Kje lahko najdem tehnične informacije o izdelku?
Med brskanjem kliknite na izdelke, ki vas zanimajo: nato si boste lahko ogledali model v 3D. V bližini se prikaže opis, ki vas obvešča o lastnostih in sestavi izdelka.
Kako naj vem, ali je izdelek, ki ga želim, še na voljo?
Vsi izdelki, predstavljeni na Spartoo.si ustrezajo našim zalogam. Ponudba velja le za velikosti, ki so na voljo. Posameznih izdelkov ni možno naročiti. Če ne najdete svoje velikosti, se lahko naročite na Obvestila o velikosti, s klikom na "Obvestite me, ko bo moja velikost na voljo". O obnovitvi zaloge vas bomo obvestili po e-mailu.
Kaj mi ponuja Spartoo.si?
Kateri načini plačila so na voljo?
Način plačila izberite na strani
"Načini plačila" po tem ko dodate izdelek v košarico in ga želite naročiti. Spartoo.si sprejema naslednja plačila:
-
Plačilo s kreditno kartico VISA ali MASTERCARD
-
Plačilo preko Paypal-a
-
Plačilo z darilnim bonom Spartoo.si
-
Plačilo po povzetju (strošek storitve 3 €) *plačilo po povzetju ni možno pri partnerskih izdelkih
Ali je spletno plačilo varno?
Na spletni strani Spartoo.si lahko varno nakupujete! Podjetje Spartoo.si je pozorno na varnostna vprašanja v zvezi s plačilom preko interneta. Vaši bančni podatki so preneseni na naš strežnik v šifrirani obliki po protokolu SSL (Secure Socket Layer) in preneseni v varno okolje v našo banko, CIC. Vaši bančni podatki niso shranjeni.
Kako se uporabi darilni bon ali kupon za popust Spartoo.si?
Za uporabo darilnega bona / kupona za popust ob vašem naslednjem naročilu so potrebni 3 koraki:
- Izberite izdelke in jih dodajte v košarico
- Izvedite naročilo
- V polje za kode in popuste vnesite kodo svojega darilnega bona/kupona in potrdite polje.
Če je znesek vašega darilnega bona večji od vrednosti naročila, razlika ostane na vašem uporabniškem računu. Samodejno bo predlagana pri naslednjem naročilu ob možnostih plačil.
Če je znesek vašega darilnega bona manjši od vrednosti vašega nakupa, se bo znesek odštel, vi pa doplačate razliko.
Moja promocijska koda ne deluje, kaj lahko storim?
Ne pozabite preveriti veljavnosti in pogojev svoje promocijske kode:
- Preverite veljavnost in pogoje kupona, kot npr. minimalna vrednost nakupa, združljivost itd.
- Darilni boni veljajo 1 leto.
- Prav tako upoštevajte velikost črk in vnesite kodo brez presledkov
- Če vaša koda deluje, se prikaže besedilo, ki označuje, da je bil vaš kupon upoštevan.
- Kode se ne seštevajo: če jih imate več, se lahko uporabi za vaše naročilo samo ena od njih.
Ali je DDV vključen v ceno?
Cene na spletni strani in v košarici vključujejo vse davke, obračunane po trenutni slovenski stopnji DDV.
Cene, navedene na strani plačila, so:
Za osebe s prebivališčem v Sloveniji z vsemi davki po trenutni slovenski stopnji DDV.
Za več informacij si oglejte Splošne pogoje prodaje
Kakšni so pogoji za izvedbo vračila?
Naslednje informacije veljajo za vse izdelke, razen za "partnerske izdelke".
Za "partnerske izdelke" veljajo lastni pogoji za dostavo in vračilo (podrobnosti ob vsakem izdelku posebej).
Vsi izdelki, kupljeni na spletni strani Spartoo.si je mogoče zamenjati ali vrniti ali izkoristiti odstopno obdobje. Rok, v katerem lahko kupec zahteva zamenjavo ali vračilo, je 30 dni od datuma prejema izdelka(-ov), za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe pa je rok 14 dni od datuma prejema izdelka(-ov).
Vračilo izdelkov v tem roku mora potekati po spodaj opisanem postopku:
Za sprejem vračila morajo biti izpolnjene naslednje zahteve::
- Izdelki ne smejo biti nošeni na prostem,
- Vrnjeni izdelki morajo ustrezati dobavljenim,
- Izdelke je treba vrniti v originalni embalaži, ki je zaščitena s transportno škatlo,
- Izdelke je treba vrniti v 30 dneh od prejema naročila,
- Prazna embalaža bo povzročila zavrnitev kakršne koli zamenjave ali vračila,
- Pomembno je, da sledite uradnemu postopku vračila, pri čemer je prvi korak izvedna zahtevka za vračilo v uporabniškem računu.
Vračilo bo obdelano v 10 do 16 delovnih dneh.
Kdo prevzame stroške mojega vračila?
Naslednje informacije veljajo za vse izdelke, razen za »partnerske izdelke«.
»Partnerski izdelki« imajo lastne pogoje dostave in vračila (podrobnosti na listih izdelkov).
- Metropolitanska Francija in Korzika: Relais Colis ali Mondial Relay. Ponudnik Spartoo.si. Vsi drugi načini vračila bodo na vaše stroške.
- Luksemburg: brezplačno vračilo z UPS. Vsi drugi načini vračila bodo na vaše stroške.
- Belgija: BPost. Ponudnik Spartoo.si. Vsi ostali načini vračila bodo na vaše stroške.
- Andora, Švica in DROM-COM: operater po vaši izbiri. Na stroške naročnika.
- Vse druge francosko govoreče države: brezplačno vračilo po pošti. Za vse druge načine vračila je odgovorna stranka.
Kako lahko izvedem vračilo?
Naslednje informacije veljajo za vse izdelke, razen za "partnerske izdelke".
Za "partnerske izdelke" veljajo lastni pogoji za dostavo in vračilo (podrobnosti ob vsakem izdelku posebej).
Vsi izdelki, kupljeni na spletni strani Spartoo.si, so lahko predmet zamenjave ali vračila.
Obdobje, v katerem lahko stranka zahteva zamenjavo ali uveljavlja pravico do odstopa, je 30 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov.
Za vračilo izdelka oz. izdelkov v tem obdobju morate obvezno slediti spodaj podrobno opisanemu postopku glede na pravila, določena za Slovenijo:
1. Postopek za vračilo izdelkov Spartoo
Korak 1: Izpolnite zahtevek za vračilo
Prijavite se v svoj
uporabniški račun Spartoo.si s svojim e-naslovom in geslom in pojdite v razdelek
Moja vračila, kjer izpolnite
zahtevek za vračilo.
Korak 2: Prevzem paketa
Dostavna služba DPD je o paketu obveščena avtomatično, v roku 2 delovnih dni prevzamejo paket na naslovu dostave. Stranka izdelek zapakira v originalno embalažo in transportno škatlo. DPD ob prevzemu priskrbi etiketo za vračilo in izda Potrdilo o oddani pošiljki.
Korak 3: Vračilo kupnine ali menjava
Ko bomo prejeli vrnjeni izdelek v skladišče, vam bomo vrnili kupnino oz. poslali nov izdelek.
Stranka mora shraniti Potrdilo o oddani pošiljki do vračila kupnine ali menjave izdelka.
Kaj je partnerski izdelek?
Izdelek partnerja je izdelek, ki ga prodaja partnerski prodajalec preko spletne strani spartoo.si. Na naši spletni strani ponujamo tudi izdelke manjših partnerskih trgovin, ki imajo svoje pogoje prodaje, drugačne od pogojev podjetja Spartoo. Vsi prodajalci so skrbno izbrani s strani podjetja Spartoo glede na kakovost njihovih izdelkov in storitev. Pri opravljanju nakupa so zagotovljeni vsi varnostni ukrepi, povezani s plačilom.
Če gre za partnerski izdelek, je ob imenu posameznega izdelka navedeno "Izdelek partnerja", pogoje poslovanja lahko preverite spodaj desno pod fotografijo posameznega izdelka v zavihku "Informacije", kjer je z rdečimi črkami navedeno ime posamezne trgovine. POdrobno si preberite pogoje poslovanja pri vsakem partnerskem trgovcu.
Če želite preveriti le ponudbo podjetja Spartoo, lahko v filtru na desni strani na spletni strani v zavihku "Prodaja" izberete Spartoo (in ne "Partnerji").
Povezave v zavihku Informacije pri posameznem izdelku vam omogočajo ogled podatkov o prodajalcu in njegovega pravilnika o dostavi in vračilu.
Kakšni so pogoji plačila, dostave in vračila izdelkov partnerja?
Plačilo
Plačate lahko s kreditno kartico ali preko sistema Paypal. Plačila so varna in z njimi v celoti upravlja Spartoo! Ko kupite izdelek partnerja, podatki o vašem plačilu niso poslani prodajalcu.
Dostava in vračilo
Pravila o dostavi in vračilu so prikazana na strani izdelka. Če želite več informacij, kliknite na povezavi za dostavo in vračilo na tej strani.
Prizadevamo si za uvajanje partnerjev, ki ponujajo takšne storitve dostave in vračila kot Spartoo.
Vendar pa lahko partnerji prosto določajo svoje pogoje poslovanja: ceno dostave, brezplačnega/plačljiva vračila, menjava izdelkov ni možna (možno je samo vračilo kupnine), kuponi Spartoo ne veljajo ob nakupu partnerskih izdelkov...
Kakšen je postopek dostave izdelkov partnerja?
Po oddaji vašega naročila na Spartoo.si, mora partnerska trgovina naročilo odposlati v roku 48 ur.
Po odpremi vašega
naročila
boste prejeli e-sporočilo, v katerem bo navedena dostavna služba in številka sledenja paketu. Na spletni strani izbrane dostavne službe lahko sledite vaši pošiljki.
Kako se izvede vračilo izdelkov partnerja?
Izdelke partnerskih trgovin lahko v roku 14 dni
vračila. Pogoji vračil partnerskih izdelkov so navedeni ob izdelku, pod zavihkom Informacije.
Zahtevo za vračilo izvedete tako, da se prijavite v svoj račun na spletni strani spartoo.si in v razdelku
moja vračila izpolnite zahtevek za vračilo.
Stroški vračila so na vaše ali partnerjeve stroške, odvisno od splošnih pogoje posameznega partnerja. Prejeli boste e-sporočilo z brezplačno etiketo za vračilo ali naslov, na katerega lahko vrnete izdelek. V sporočilu bo tudi bon za vračilo(s kodo vračila in vašimi podatki), ki ga (lahko napisano na roko) priložite v paket.
Po prejemu izdelka bo prodajalec potrdil vaše vračilo in Spartoo vam bo vrnil kupnino.