Nastavitve piškotkov
Spartoo uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani, pa tudi za prilagajanje vsebine in analizo prometa. Naši partnerji uporabljajo piškotke za prikaz prilagojenega oglaševanja na podlagi vašega brskanja in profila. Če kliknete na "Sprejmi in zapri" lahko, kadar želite, spremenite nastavitve v vašem uporabniškem računu. Če kliknete" Zavrni", bodo za uporabljeni samo piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje strani.

FAQ (Pogosto zastavljena vprašanja) Vaša vprašanja, naši odgovori

Kako oddam naročilo?

Izberite željene izdelke. Spartoo.si vam ponuja različne možnosti iskanja:
  • Hitro iskanje: v okence za iskanje neposredno vnesite ključne besede iskanja (željeno znamko, ime izdelka itd.) Uporabite lahko tudi uporabite filtre v iščete že določenih kategorijah. Izberete lahko spol, materjal, ceno, prodajalca, znamko itd.
  • Pustite se navdihniti:
    Preverite naš izbor v skladu z vašim okusom: odkrijte znamke v vašem stilu.
    Izberite svojo priljubljeno znamko: odkrijte "vroče" modele tega trenutka v zavihku, posvečenem vsaki znamki.
  • Preglejte 5 najbolj prodajanih izdelkov:
    Preglejte 5 najbolj prodajanih izdelkov na Spartoo.si v vsakem izboru in v vsaki znamki. Ste izbrali? Izberite svojo velikost v meniju velikosti in kliknite gumb"Dodaj v košarico", da izdelek dodate v svojo košarico. Preverite velikost in število izbranih izdelkov. Velikost in število izdelkov lahko tudi spremenite v košarici. Ko ste pripravljeni, kliknite na "Naroči"(na tej stopnji naročilo še ni oddano) in sledite navodilom:
    Če niste vpisani v vaš uporabniški račun, boste pozvani, da se identificirate s svojim e-naslovom in geslom. Če nimate uporabniškega računa, izpolnite obrazec pod "Sem nova stranka".
    Kliknete Nadaljuj. Odpre se novo okno z vašo košarico. Podatki o dostavi: Preverite povzetek svojega naročila in naslov za dostavo.
    Podatki o plačilu :
    Izberite način dostave, vpišete kodo kupona, če imate kakšen kupon in izberete način plačila. Ko ste pripravljeni dokončno oddati naročilo, kliknite na gumb Potrdi naročilo. Šele sedaj je naročilo oddano. Po e-mailu boste prejeli potrditveni e-mai (če e-maila ne prejmete, preglejte tudi vsiljeno ali promocijsko pošto), naročila pa lahko preverite tudi v vašem uporabniškem računu pod zavihkom Moja naročila.
  • Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Kako vem, ali je bilo moje naročilo uspešno oddano?

Po potrditvi naročila prek spleta vam Spartoo.si pošlje potrditveni e-mail s številko vašega naročila. Če e-maila ne prejmete, preglejte tudi vsiljeno ali promocijsko pošto. Vso korespondenco in status naročila lahko vidite tudi v vašem uporabniškem računu, v zavihku Moja naročila Po e-pošti vas bomo obveščali o poteku vašega naročila.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Če želite dostopati do možnosti za spremembo in preklic naročila, kliknite na to povezavo. Spremenite lahko naslov dostave, velikost izdelkov ali prekličete naročilo, če slednje še čaka na pripravo
Če je vaše naročilo v zadnji fazi priprave, ali že poslano, vnos sprememb ni mogoč.
Možnost imate uveljavljati pravico do odstopa za vse izdelke, kupljene na spletni strani SPARTOO; Za dodatne informacije si oglejte Splošne pogoje prodaje.
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Kakšen je rok in cena dostave?

Navedeni dostavni roki imajo za referenco datum naročila in upoštevajo dostavo v delovnih dneh (sobota, nedelja in prazniki niso upoštevani pri izračunu časa dostave). V primeru nepredvidenih okoliščin podjetje Spartoo ne more biti odgovorno za zamude pri dostavi.

Glede dostave partnerskih izdelkov mora stranka preveriti Splošne pogoje prodaje partnerskega prodajalca.

Slovenija

Dostava na dom z DPD
Predviden rok dostave: 4-5 delovnih dni
Strošek dostave: brezplačno

Dostava na dom z UPS Standard
Predviden rok dostave: 4-5 delovnih dni
Strošek dostave: 9 €

Dostava na dom z UPS Express
Predviden rok dostave: 1-2 dni (za največ 4 izdelke)
Strošek dostave: 17 €
Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

Ali lahko naročim dostavo na naslov, ki ni moj domači naslov?

Naslednje informacije veljajo za vse izdelke, razen partnerskih izdelkov.
Za partnerske izdelke veljajo drugačna pravila dostave in vračila (navedeno pri posameznem izdelku v zavihku "Informacije").
Spartoo.si vam ponuja možnosti za dostavo zunaj vašega doma.
  • Dogovorite se z DPD glede kraja prevzema vračila.
  • Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako lahko spremljam svoj paket?

    Ko je vaš paket odpremljen iz skladišča, vam Spartoo.si pošlje e-mail s povezavo povezava, ki vam omogoča sledenje vašemu paketu.
    S klikom na to povezavo boste samodejno preusmerjeni na spletno stran dostavne službe. Vidite lahko, kje se trenutno nahaja vaš paket.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Nisem prejel svojega paketa ... kaj naj naredim?

    Vsi paketi, poslani s strani Spartoo.si, so opremljeni s številko za sledenje, ki omogoča sledenje dostavi. Po odpremi vašega naročila, vam Spartoo.si pošlje e-mail, v katerem vam posreduje sledenje, ki omogoča spremljanje dostave vašega paketa. Prvi korak za sledenje dostavi je, da se s pomočjo povezave, ki jo pošlje Spartoo.si, seznanite, kje se nahaja vaš paket.

    - Če je vaš paket v postopku dostave in rok dostave, naveden s strani Spartoo.si še ni presežen, vas vabimo, da počakate do dostave naročila. Če je vaš paket označen kot na voljo v zbirnem centru dostavne službe in vas ni nihče kontaktiral, kontaktirajte UPS ali DPD in se dogovorite glede prevzema.

    - Če vaš paket ne prispe v navedenem času dostave ali če je prekoračen najdaljši rok dostave, ki ga je posredoval Spartoo.si, vas vabimo, da se obrnete na našo službo za podporo strankam. Služba za podporo strankam
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Države, v katere dostavlja Spartoo.si

    Seznam držav dostave
    • Slovenija
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kaj je uporabniški račun SPARTOO.SI?

    • Vaš račun Spartoo.si nam omogoča zbiranje podatkov, ki so potrebni za obdelavo vaših naročil. Osebne podatke lahko spremenite preko svojega računa ali zahtevate njihov izbris tako, da pošljete e-sporočilo na cnil@spartoo.si .
    • Do svojega računa dostopajte za:
      Ogled in spremembo svojih informacij
      Ogled in spremembo svojih naslovov za dostavo
      Spremembo svojega gesla
      Naročilo na e-novice
      Sledite vašemu računu Moja priporočila
      Sledite vašemu računu za darilne bone
    • Račun Spartoo.si vam omogoča tudi spremljanje vaših naročil in vračil prek spleta.
    • Sodelujete lahko v razdelkih Spartoo.si: moja priporočila, mnenja, itd.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako lahko ustvarim svoj uporabniški račun Spartoo.si?

    Kako ustvariti uporabniški račun:
    Kliknite na zavihek Moj račun, ki se prikaže v zgornjem desnem kotu zaslona na domači strani. Sledite postopku z izpolnjevanjem obrazca v prostoru "Sem nova stranka". Vnesite vsa obvezna polja. Ko so polja pravilno izpolnjena, se ob polju pojavi zelena klukica. Če naletite na težave, se obrnite na našo službo za podporo strankam, ki vam bo odgovorila v čim krajšem možnem času.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako najti moje uporabniško ime in geslo?

    Če ste pozabili geslo za prijavo, kliknite na "moj račun", ki se prikaže v zgornjem desnem kotu vašega zaslona, nato pa kliknite na Ste pozabili svoje geslo?. Novo geslo bo samodejno poslano na vaš e-naslov v roku 30 minut.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako lahko vas lahko kontaktiram?

    Imate vprašanje? Potrebujete informacije? Služba za podporo strankam Spartoo.si vam bo prisluhnila:
    • Naš klicni center vam je na voljo za vsa vaša vprašanja na 01 888 87 42 (stroški lokalnega klica) od ponedeljka do petka od 9:00 do 12:00 ter od 13:00 do 17:00.
    • Na nas se lahko obrnete tudi tako, da kliknete na Služba za podporo strankam in nam pustite sporočilo.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Garancija najnižje cene

    Če po nakupu izdelka na našem spletišču najdete enakovredno ponudbo po nižji ceni, vključno s stroški dostave, na drugi slovenski spletni strani s spletnim plačilnim sistemom, vam bo SPARTOO povrnil dvakratno razliko v ceni.
    • Za povračilo razlike v ceni morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji:
      - Cena, navedena kot nižja, mora vključevati poštnino,
      - Cena, navedena kot nižja, ne sme vsebovati nobene posebne promocijske ponudbe
      - Pogoji dostave morajo biti enaki (izdelek na zalogi, odprema najkasneje dan po oddaji naročila, ponudba vsaj ene brezplačne dostave na spletni strani),
      - Izdelek mora biti identičen: nov, ista blagovna znamka, isti model, isti material, ista barva,
      - Mora biti na voljo v velikosti, barvi, ki jo stranka kupi na spletni strani, na kateri je ponujen po nižji ceni,
      - Cena mora biti navedena v evrih,
      - Plačilo se mora izvršiti preko spletnega plačilnega sistema,
      - Ponudba je omejena na eno vračilo kupnine na osebo in na izdelek, kupljen na spletni strani Spartoo.si

      Iz garancije za nizko ceno so izključeni:
      - izdelki iz praznjenja zalog ali na razprodaji
      - izdelki, ki se prodajajo na dražbenih spletnih straneh, preko malih oglasov ali na predstavitvenih oz. prodajnih zasebnih spletnih straneh
      - izdelki, ki jih prodajajo in dobavljajo naši trgovski partnerji
      - dostave zunaj Slovenije

      Način uveljavljanja garancije za najnižjo ceno
      V 5 dneh od nakupa morate svoj zahtevek poslati podjetju Spartoo s kontaktnim obrazcem Službe za podporo strankam po naslednjem postopku:
      - v sporočilu je potrebno navesti številko naročila Spartoo
      - URL povezavo spletne strani, na kateri se prodaja cenejši izdelek in URL naslova lista z informacijami izbranega izdelka.
      Če so izpolnjeni vsi zgoraj navedeni pogoji, in po izteku pravnega odstopnega roka ter potrdilu s strani stranke, da boste obdržali zadevni izdelek, se podjetje Spartoo zavezuje, da vam bo povrnilo dvakratno razliko v ceni.
      Vračilo bo izvršeno na vaš uporabniški račun. Način vračila kupnine po izbiri podjetja Spartoo. Izvedeno bo v roku največ 30 dni.

      Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako delujejo "Moja priporočila"?

    Zadošča, da vaš priporočeni prijatelj navede vaš e-naslov pri registraciji na Spartoo.si. Prijatelje lahko tudi povabite, da postanejo vaši priporočeni prijatelji, tako da izpolnite obrazec v razdelku Moja priporočila v desnem zgornjem kotu svojega računa stranke.
    S prvim naročilom svojega priporočenega prijatelja boste zaslužili 10 evrov. Naročilo bo vknjiženo po 30-dnevnem obdobju potrditve, če je njegov znesek naročila višji od 50 evrov in če se za noben izdelek tega naročila ne zahteva vračila. Tudi vaš priporočeni prijatelj pridobi 10 evrov pri svojem prvem naročilu.
    Priporočite lahko do 100 prijateljev in pridobite do 1000 evrov. Zaslužki so izdani v obliki darilnih bonov, ki veljajo 1 leto in jih lahko uporabite pri naslednjem naročilu. Svoje zaslužke lahko zbirate in zahtevate plačilo darilnega bona od 20 evrov zaslužka dalje.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako deluje program zvestobe?

    Za vsako vaše naročilo vam SPARTOO.SI ponuja točke zvestobe.
    1 evro nakupa = 2 točki zvestobe
    Vsaka točka ima vrednost 1 centa
    Število točk zvestobe, dodeljeno za posamezni izdelek, je prikazano na strani s podatki o izdelku. Zaslužite z vsakim nakupom!

    Z vsakim novim naročilom se na vašem računu stranke vknjižijo točke zvestobe v roku 30 dni, razen izdelkov, ki so predmet vračila. Svoje skupne točke si lahko ogledate kadarkoli. Zadošča, da se prijavite s klikom na povezavo Moj račun na vrhu naše spletne strani. Točke zvestobe veljajo 12 mesecev.

    Ko zberete najmanj 500 točk, lahko zahtevate izplačilo provizije za zvestobo v obliki kupona, ki ga vnovčite ob naslednjem naročilu.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Je možno rezervirati izdelke oz,. shraniti izdelke, ki jih imam v košarici do nasledenjega obiska?

    Ste že izbrali željene izdelke, a ne želite oddati naročila? Brez skrbi! Če bo izdelek še na voljo, boste našli svojo košarico in izbrane izdelke med naslednjim obiskom.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Storitev Premium

    SPARTOO.SI vam ponuja naročnino na Storitev Premium.
    Premium je storitev, ki je plačljiva za obdobje 12 mesecev in se plača ob prijavi na storitev. Če želite po preteku 12 mesecev uživati njene ugodnosti, jo je potrebno s plačilom podaljašti v vašem uporabniškem računu.
    Ugodnosti naročnine Premium Service ne veljajo za izdelke partnerjev, označene z oznako "Izdelki partnerjev".

    Prednosti storitve Premium so naslednje:

    - 10% takojšnji popust na vse izdelke zunaj obdobja razprodaje.
    - 5% takojšnji popust na vse izdelke med obdobjem razprodaje.
    - Brezplačna ekspresna dostava naslednji dan za vsako naročilo, oddano pred 12.00
    - Ekskluzivne ponudbe: dodatni popusti v dnevih, rezerviranih za stranke Premium.


      • Pogoji uveljavitve znižanj:

      - Pogoji uveljavitve 10 % popusta: popust je združljiv z drugimi popusti ali akcijami, popust ni združljiv z nekaterimi kuponi, ne velja za določene blagovne znamke, ki so izključene iz naših promocij (glejte pogoje trenutnih ponudb).

      - Pogoji uveljavitve 5 % popusta: popust je združljiv z drugimi popusti ali akcijami, popust ni združljiv z nekaterimi kuponi, ne velja za določene blagovne znamke, ki so izključene iz naših promocij (glejte pogoje trenutnih ponudb).

      Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kje lahko najdem tehnične informacije o izdelku?

    Med brskanjem kliknite na izdelke, ki vas zanimajo: imeli boste možnost 3D ogleda modela. Opis izdelka bo vseboval informacije o značilnostih in sestavi izdelka.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako naj vem, ali je izdelek, ki ga želim, še na voljo?

    Izdelki, predstavljeni na {UCF_SITE} ustrezajo našim zalogam. Lahko se zgodi, da želena velikost modela ni na zalogi. Ponudba velja le za velikosti, ki so na voljo. Če ne najdete svoje velikosti, se lahko naročite na Obvestila o velikosti, s klikom na "Obvestite me, ko bo moja velikost na voljo". O zalogah vas bomo obveščali po e-mailu.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kaj mi ponuja Spartoo.si?

    Spartoo.si vam ponuja širok izbor priljubljenih in priznanih blagovnih znamk. Naš cilj je stalna ponudba blagovnih znamk in modelov obutve, ki so v modi: teniške superge, balerinke , mokasine, čevlje derby, japonke, sandale , škornje… in celo copate!!!
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kateri načini plačila so na voljo?

    Svoj način plačila izberite na strani "Način plačila" v obrazcu za oddajo naročila. Spartoo.si sprejema naslednja plačila:
    • Plačilo s kreditno kartico VISA ali MASTERCARD
    • Plačilo preko Paypal-a
    • Plačilo z darilnim bonom Spartoo.si
    • Plačilo po povzetju (3 €)
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Ali je spletno plačilo varno?

    Na spletni strani Spartoo.si lahko kupujete z zaupanjem in hkrati z jamčenjem varnosti! Podjetje Spartoo.si je pozorno na varnostna vprašanja v zvezi s plačilom preko interneta. Vaši bančni podatki so preneseni na naš strežnik v šifrirani obliki po protokolu SSL (Secure Socket Layer) in preneseni v varno okolje v našo banko, CIC. Na noben način niso shranjeni.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako se uporabi darilni bon ali kupon za popust Spartoo.si?

    Za uporabo darilnega bona / kupona za popust ob vašem naslednjem naročilu so potrebni 3 koraki:
    • Izberite izdelke in jih dodajte v košarico
    • Izvedite naročilo
    • Na strani "Plačilo" vnesite kodo svojega darilnega bona/kupona za popust v za to namenjeno polje.
    Če je znesek vašega darilnega bona večji od vrednosti naročila, razlika ostane na vašem uporabniškem računu. Samodejno bo predlagana pri naslednjem naročilu na strani "Plačilo".
    Če je znesek vašega darilnega bona manjši od vrednosti vašega nakupa, doplačate razliko.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Moja promocijska koda ne deluje, kaj lahko storim?

    Ne pozabite preveriti veljavnosti svoje promocijske kode:
    • Kuponi za popust veljajo 3 mesece.
    • Darilni boni veljajo 1 leto.
    • Prav tako upoštevajte velikost črk in vnesite kodo brez presledkov
    • Če vaša koda deluje, se prikaže besedilo, ki označuje, da je bil vaš kupon upoštevan.
    • Kode se ne seštevajo: če jih imate več, se lahko uporabi za vaše naročilo samo ena od njih.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Ali je DDV vključen v ceno?

    Cene na spletni strani in v košarici vključujejo vse davke, obračunane po trenutni slovenski stopnji DDV.

    Cene, navedene na strani plačila, so:
  • Za osebe s prebivališčem v Sloveniji z vsemi davki po trenutni slovenski stopnji DDV.
  • Za več informacij si oglejte Splošne pogoje prodaje
  • Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kakšni so pogoji za izvedbo vračila?

    Naslednje informacije veljajo za vse izdelke.
    Vsi izdelki, kupljeni na spletni strani Spartoo.si so lahko predmet zamenjave ali vračila, ali pa se lahko zanje izkoristi odstopni rok. Obdobje, v katerem lahko stranka zahteva zamenjavo ali povračilo, je 30 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov, za uveljavitev pravice do odstopa pa 14 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov. Za vračilo izdelka oz. izdelkov v tem obdobju morate obvezno slediti spodaj podrobno opisanemu postopku:
    Da bi bila vračila sprejeta, morajo ustrezati naslednjim pogojem:
    - Izdelki ne smejo biti nošeni na prostem,
    - Izdelki morajo biti v novem stanju,
    - Vrnjeni izdelki morajo ustrezati dostavljenim,
    - Izdelke je treba vrniti v originalni embalaži v dobrem stanju (nezalepljena škatla za čevlje), vse v ustrezno zaprtem paketu,
    - Izdelke je treba vrniti v 30 dneh od prejema naročila,
    - Prazna embalaža bo povzročila zavrnitev kakršne koli zamenjave ali vračila,
    - Sledite spodaj opisanemu postopku
    - Pomembno je, da sledite postopku vračila, pri čemer je prvi korak vnos vračila v uporabniškem računu.
    Vračilo bo obdelano v 7 do 14 delavnih dni.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kdo prevzame stroške mojega vračila?

    Naslednje informacije veljajo za vse izdelke.
    • Slovenija: brezplačno vračilo z dostavno službo DPD. Vsi drugi načini vračila bodo na vaše stroške.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako lahko izvedem vračilo?

    Želite vrniti izdelek? Postopek je preprost, hiter in brezplačen!

    Prijavite se v vaš račun in izpolnite obrazec za vračilo

    Vaš paket oddajte na pošti ali na prevzemni točki.

    Glede na vaš izbor, izdelek zamenjamo ali povrnemo kupnino!

    *Postopek za vračilo je veljaven v Sloveniji, za druge države si oglejte vaš uporabniški račun .
    Vsi izdelki, kupljeni na spletni strani Spartoo.si, so lahko predmet zamenjave ali vračila.
    Obdobje, v katerem lahko stranka zahteva zamenjavo ali uveljavlja pravico do odstopa, je 30 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov.
    Za vračilo izdelka oz. izdelkov v tem obdobju morate obvezno slediti spodaj podrobno opisanemu postopku glede na pravila, določena za Slovenijo:

    1. Postopek za vračilo izdelkov Spartoo - Slovenija
    Korak 1: Izpolnite zahtevek za vračilo
    Prijavite se v svoj uporabniški račun Spartoo.com s svojim e-naslovom in geslom in pojdite v razdelek Moja vračila, kjer izpolnite zahtevek za vračilo.

    Korak 2: Prevzem paketa
    Dostavna služba DPD je o paketu obveščena avtomatično, v roku 2 delovnih dni prevzamejo paket na naslovu dostave. Stranka izdelek zapakira v originalno embalažo in transportno škatlo. DPD ob prevzemu priskrbi etiketo za vračilo in izda Potrdilo o oddani pošiljki.

    Korak 3: Vračilo kupnine ali menjava
    Ko bomo prejeli vrnjeni izdelek v skladišče, vam bomo vrnili kupnino oz. poslali nov izdelek.
    Stranka mora shraniti Potrdilo o oddani pošiljki do vračila kupnine ali menjave izdelka.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kaj je partnerski izdelek?

    Izdelek partnerja je izdelek, ki ga prodaja poklicni prodajalec preko spletne strani spartoo.si. Vsi prodajalci so skrbno izbrani s strani podjetja Spartoo glede na kakovost njihovih izdelkov in storitev. Pri opravljanju nakupa so zagotovljeni vsi varnostni ukrepi, povezani s plačilom.

    Izdelki so označeni z ikono "Izdelek partnerja" na strani izdelka. Izdelke je mogoče filtrirati tudi po prodajalcu ("Spartoo" ali "Partnerji").

    Povezave v zavihku Informacije pri posameznem izdelku vam omogočajo ogled podatkov o prodajalcu in njegovega pravilnika o dostavi in vračilu.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kakšni so pogoji plačila, dostave in vračila izdelkov partnerja?

    Plačilo
    Plačate lahko s kreditno kartico ali preko sistema Paypal. Plačila so varna in z njimi v celoti upravlja Spartoo! Ko kupite izdelek partnerja, podatki o vašem plačilu niso poslani prodajalcu.
    Dostava in vračilo
    Pravila o dostavi in vračilu so prikazana na strani izdelka. Če želite več informacij, kliknite na povezavi za dostavo in vračilo na tej strani.

    Prizadevamo si za uvajanje partnerjev, ki ponujajo takšne storitve dostave in vračila kot Spartoo. Vendar pa lahko partnerji prosto določijo ceno dostave in ponudijo, ali ne ponudijo brezplačnega vračila.

    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kakšen je postopek dostave izdelkov partnerja?

    Po oddaji vašega naročila na Spartoo.si, mora partnerska trgovina naročilo odposlati v roku 48 ur.

    Po odpremi vašega naročila boste prejeli e-sporočilo, v katerem bo navedena dostavna služba in številka sledenja paketu. Na spletni strani izbrane dostavne službe lahko sledite vaši pošiljki.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?

    Kako se izvede vračilo izdelkov partnerja?

    Izdelke partnerskih trgovin lahko vrnete z upoštevanjem roka za izvedbo vračila. Ta rok je naveden v pravilniku o vračilu na strani izdelka v zavihku Informacije.

    Zahtevo za vračilo izvedete tako, da se prijavite v svoj račun na spletni strani spartoo.si v razdelku moja vračila.

    Stroški vračila so na vaše ali partnerjeve stroške, odvisno od splošnih pogoje posameznega partnerja. Prejeli boste e-sporočilo z brezplačno etiketo za vračilo ali naslov, na katerega lahko vrnete izdelek. V sporočilu bo tudi bon za vračilo(s kodo vračila in vašimi podatki), ki ga (lahko napisano na roko) priložite v paket.

    Po prejemu izdelka bo prodajalec potrdil vaše vračilo in Spartoo vam bo vrnil kupnino.
    Ste našli odgovor na vaše vprašanje?
    Začetna stran | ZNAMKE | TORBE | DODATKI | NOVOSTI | DOBRE PRILOŽNOSTI | VEČJE ŠTEVILKE | Trendi | SPARTOO & ME
    Kdo smo SPARTOO ? | POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA | Prednosti | Splošni pogoji prodaje | Pravne informacije | *Pogoji trenutnih ponudb | Politika varovanja podatkov | Kontakt
    TOOPOST
    Povejte svoje mnenje
    PREMIUM