Spartoo uporablja piškotke, da izboljša vašo uporabniško izkušnjo na naši spletni strani. S tem, ko nadaljujete navigacijo po tej spletni strani, sprejmete njihovo uporabo za določanje statističnih podatkov o obiskih ali za zagotavljanje prilagojenih ponudb ali ciljnih oglasov. Želite želim izvedeti več ? Želite Nastavite vaše piškotke ?

FAQ (Pogosto zastavljena vprašanja) Vaša vprašanja, naši odgovori

Kako oddam naročilo?

Izberite modele, ki jih želite: Spartoo.si vam ponuja različne možnosti iskanja:
  • Hiter izbor modelov glede na vaše kriterije: Vnesite ključne besede iskanja (barva, velikost čevlja, cena itd.) ali uporabite filtre, ki so vam na voljo.
  • Iskanje z dvema vnosoma:
    Obiščite naš izbor v skladu z vašim okusom: odkrijte znamke v vašem stilu.
    Izberite svojo priljubljeno znamko: odkrijte "vroče" modele tega trenutka v prostoru, posvečenem vsaki znamki.
  • 5 najbolj prodajanih izdelkov:
    Odkrijte 5 najbolj prodajanih izdelkov na Spartoo.si v vsakem izboru in v vsaki znamki. Ste izbrali: Izberite svojo velikost na podatkovnem listu izdelka za model in kliknite "Dodaj", da napolnite svojo košarico. Po zaključku nakupovanja kliknite na "Naroči" in se pustite voditi skozi štiri korake postopka naročanja:
    Če niste identificirani, boste pozvani, da se identificirate s svojim e-naslovom in geslom. Če nimate računa stranke, boste pozvani, da ga ustvarite.
    Podatki o dostavi: Preverite povzetek svojega naročila in naslov za dostavo.
    Podatki o plačilu : Izberite način plačila in vrsto dostave, kot tudi naslov za izdajo računa. Pustite nam pripombo.
    Potrdi: Vnesite informacije za plačilo.
    Konec: Postopek je zdaj končan. Kmalu boste prejeli e-sporočilo s številko in povzetkom svojega naročila.

Kako naj vem, ali je bilo moje naročilo upoštevano?

Po potrditvi naročila prek spleta vam Spartoo.si pošlje potrditveni e-mail s številko vašega naročila. Kadarkoli lahko sledite stanju naročila z obiskom razdelka Moja naročila v svojem računu Spartoo.si. Po e-pošti vas bomo obvestili o korakih vaše pošiljke.

Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Če želite dostopati do možnosti za spremembo in preklic naročila, kliknite na to povezavo. Spremenite lahko naslov dostave, velikost izdelkov ali prekličete naročilo, če slednje še čaka na pripravo
Če je vaše naročilo že poslano, ne morete več izvajati sprememb.
Možnost imate uveljavljati pravico do odstopa za vse izdelke, kupljene na spletni strani SPARTOO; Za dodatne informacije si oglejte Splošne pogoje prodaje.

V kolikem času in po kakšni ceni bo moj paket prispel na moj dom?

Navedeni dostavni roki imajo za referenco datum naročila in so predstavljeni v delovnih dneh (sobota, nedelja in prazniki niso upoštevani pri izračunu časa dostave). V primeru višje sile podjetje Spartoo ne more biti odgovorno za zamude pri dostavi.

Slovenija

Dostava na dom UPS STANDARD:
Rok: 4-5 dni
Cena dostave: brezplačno

Dostava na dom EXPRESS (UPS EXPRESS):
Rok: 1-2 dni
Cena dostave: 17 € do 4 izdelkov


Ali lahko naročim dostavo na mesto, ki ni moje prebivališče?

Naslednje informacije veljajo za vse izdelke.
Spartoo.si vam ponuja možnosti za dostavo zunaj vašega doma.
  • Dogovorite se z UPS glede kraja prevzema vračila.
  • Kako lahko spremljam svoj paket?

    Ko je vaš paket odposlan, vam Spartoo.si pošlje e-mail s povezavo povezava, ki vam omogoča spremljanje korakov dostave vašega paketa.
    S klikom na to povezavo boste samodejno preusmerjeni na izbrano spletišče za dostavo. Vidite lahko, kje je vaš paket.

    Nisem prejel svojega paketa ... kaj naj naredim?

    Vsi paketi, ki jih pošilja Spartoo.si, so opremljeni z napravo za sledenje, ki omogoča spremljanje dostave. Ko odpošlje vaše naročilo, vam Spartoo.si pošlje e-mail, v katerem vam posreduje sledenje, ki omogoča spremljanje dostave vašega paketa. Prvi korak za sledenje dostave je, da se s pomočjo povezave, ki jo pošlje Spartoo.si, seznanite, kje se nahaja vaš paket.

    - Če je vaš paket v postopku dostave in če še ni presežen rok dostave, ki ga je sporočilo podjetje Spartoo.si vas vabimo, da počakate do dostave naročila. Če je vaš paket označen kot na voljo in vas ni nihče kontaktiral, kontaktirajte UPS in se dogovorite glede prevzema.

    - Če vaš paket ne prispe med časom dostave ali če je prekoračen najdaljši rok dostave, ki ga je posredoval Spartoo.si, vas vabimo, da se obrnete na našo službo za podporo strankam. Služba za podporo strankam

    Države, v katere dostavlja Spartoo.si

    Seznam držav dostave
    • Slovenija

    Kaj je račun SPARTOO.SI?

    • Vaš račun Spartoo.si nam omogoča zbiranje podatkov, ki so potrebni za obdelavo vaših naročil. Osebne podatke lahko povsem po svoji volji: spremenite preko svojega računa ali zahtevate njihovo brisanje tako, da pošljete e-sporočilo na cnil@spartoo.si .
    • Do svojega računa dostopajte za:
      Ogled in spremembo svojih informacij
      Ogled in spremembo svojih naslovov za dostavo
      Spremembo svojega gesla
      Naročilo na newsletter
      Sledite vašemu računu Moja priporočila
      Sledite vašemu računu za darilne bone
    • Račun Spartoo.si vam omogoča tudi spremljanje vaših naročil in vračil prek spleta.
    • Sodelujete lahko v razdelkih Spartoo.si: moja priporočila, mnenja, itd.

    Kako lahko ustvarim svoj račun Spartoo.si?

    Za odpiranje računa:
    Kliknite na razdelek Moj račun, ki se prikaže v zgornjem desnem kotu zaslona na domači strani. Sledite postopku z izpolnjevanjem obrazca v prostoru "sem nova stranka". Če naletite na težave, se obrnite na našo službo za podporo strankam, ki vam bo odgovorila v čim krajšem možnem času.

    Kako naj poiščem svoje uporabniško ime in geslo?

    Če ste pozabili geslo, ki vam omogoča, da se prijavite, kliknite na "moj račun", ki se prikaže v zgornjem desnem kotu vašega zaslona, nato pa kliknite na Ste pozabili svoje geslo?. Novo geslo bo samodejno poslano na vaš e-naslov.

    Kako lahko stopim v stik z vami?

    Imate vprašanje? Povprašujete po informacijah? Služba za podporo strankam Spartoo.si vam bo prisluhnila:
    • Naš klicni center vas poveže s specialistom, ki odgovarja na vsa vaša vprašanja na 01 888 87 42 (stroški lokalnega klica) od ponedeljka do petka od 9:00 do 12:00 ter od 13:00 do 17:00.
    • Na nas se lahko obrnete tudi tako, da kliknete na Služba za podporo strankam in nam pustite sporočilo.

    Garancija najnižje cene

    Če po nakupu izdelka na našem spletišču najdete enakovredno ponudbo po nižji ceni, vključno s stroški pošiljanja, na drugi slovenski spletni strani s spletnim plačilnim sistemom, vam bo SPARTOO povrnil dvakratno razliko v ceni.
    • Za povračilo razlike v ceni morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji:
      - Cena, navedena kot nižja, mora vključevati poštnino,
      - Cena, navedena kot nižja, ne sme vsebovati nobene posebne promocijske ponudbe in
      - Pogoji dostave morajo biti enaki (predmet na zalogi, odprema najkasneje dan po oddaji naročila, ponudba vsaj ene brezplačne dostave na spletišču) in,
      - Izdelek mora biti identičen: nov, ista blagovna znamka, isti model, isti material, ista barva in,
      - Mora biti na voljo v velikosti, barvi, ki jo stranka kupi na spletišču, na katerem je ponujen po nižji ceni in,
      - Ponudbo mora dati spletna stran po slovenskem pravu v evrih in,
      - Plačilo se mora izvršiti preko spletnega plačilnega sistema,
      - Ponudba je omejena na eno povračilo na osebo in na izdelek, kupljen na spletni strani Spartoo.si

      Iz garancije za nizko ceno so izključeni:
      - izdelki za zmanjšanje zalog ali iz razprodaje
      - izdelki, ki se prodajajo na dražbenih spletiščih, z malimi oglasi ali na predstavitvenih oz. prodajnih zasebnih spletnih straneh
      - izdelki, ki jih prodajajo in dobavljajo naši trgovski partnerji
      - dostave zunaj Slovenije

      Način uveljavljanja garancije za najnižjo ceno
      V 5 dneh od nakupa morate svoj zahtevek poslati podjetju Spartoo s kontaktnim obrazcem Službe za podporo strankam po naslednjem postopku:
      - v sporočilu morate navesti številko naročila Spartoo
      - prenos URL naslova spletišča, na katerem se prodaja cenejši izdelek in URL naslova podatkovnega lista ustreznega izdelka.
      Če so izpolnjeni vsi zgoraj navedeni pogoji, in po izteku pravnega odstopnega roka ter potrdilu s strani stranke, da boste obdržali zadevni izdelek, se podjetje Spartoo zavezuje, da vam bo povrnilo dvakratno razliko v ceni.
      Povračilo bo izvršeno na vaš račun stranke na način plačila po izbiri podjetja Spartoo. Izvedeno bo v roku največ 30 dni.

    Kako delujejo "Moja priporočila"?

    Zadošča, da vaš priporočeni prijatelj navede vaš e-naslov pri registraciji na Spartoo.si. Povabite lahko tudi prijatelje, da postanejo vaši priporočeni prijatelj, tako da izpolnite obrazec v razdelku Moja priporočila v desnem zgornjem kotu svojega računa stranke.
    S prvim naročilom svojega priporočenega prijatelja boste zaslužili 10 evrov. Naročilo bo vknjiženo po 30-dnevnem obdobju potrditve, če je njegov znesek naročila višji od 50 evrov in če se za noben izdelek tega naročila ne zahteva vračilo. Tudi vaš priporočeni prijatelj prav tako zasluži 10 evrov pri svojem prvem naročilu.
    Priporočite lahko do 100 prijateljev in zaslužite do 1000 evrov. Zaslužki so izdani v obliki darilnih bonov, ki veljajo 1 leto in jih lahko uporabite pri naslednjem naročilu. Svoje zaslužke lahko zbirate in zahtevate plačilo darilnega bona od 20 evrov zaslužka dalje.

    Kako deluje program zvestobe?

    Za vsako vaše naročilo vam SPARTOO.SI nudi točke zvestobe.
    1 evro nakupa = 2 točki zvestobe
    Vsaka točka ima vrednost 1 centa
    Število točk zvestobe, dodeljeno za posamezni izdelek, je prikazano na njegovem podatkovnem listu. Zaslužite z vsakim nakupom!

    Z vsakim novim naročilom se na vašem računu stranke vknjižijo točke zvestobe v roku 30 dni, razen izdelkov, ki so predmet vračila. Svoje skupne točke si lahko ogledate kadarkoli. Zadošča, da se prijavite s klikom na povezavo Moj račun na vrhu našega spletišča. Točke zvestobe veljajo 12 mesecev.

    Ko zberete najmanj 500 točk, lahko zahtevate izplačilo provizije za zvestobo in njen odbitek od naslednjega naročila.

    Lahko obdržim svojo košarico od enega do drugega obiska?

    Ste se že odločili, vendar ne želite takoj potrditi? Brez skrbi! Če bo izdelek še na voljo, boste našli svojo košarico in izbrane izdelke med naslednjim obiskom.

    Kje lahko najdem tehnične informacije o izdelku?

    Med brskanjem kliknite na izdelke, ki vas zanimajo: imeli boste možnost 3D ogleda modela. Opis izdelka bo vseboval informacije o značilnostih in sestavi izdelka.
    Na voljo vam je tudi vodič z nasveti za vzdrževanje vaše obutve. https://www.spartoo.si/vodic_za_vzdrzevanje.php

    Kako naj vem, ali je izdelek, ki ga želim še na voljo?

    Izdelki, predstavljeni na Spartoo.si ustrezajo našim zalogam. Lahko se zgodi, da želena velikost modela ni na zalogi. Ponudba velja le za velikosti, ki so na voljo. Če ne najdete svoje velikosti, se lahko naročite na Obvestila o velikosti, s klikom na "Obvestite me, ko bo moja velikost na voljo". O zalogah vas bomo obveščali po e-mailu.

    Kakšen izbor mi ponuja Spartoo.si?

    Spartoo.si vam ponuja širok izbor priljubljenih in priznanih blagovnih znamk. Naš cilj je stalno ponujati blagovne znamke in modele obutve, ki so v modi: teniške superge, balerinke , mokasine, čevlje derby, japonke, sandale , škornje… in celo copate!!!

    Katera so plačilna sredstva?

    Svoj način plačila izberite na strani "Informacije o plačilu" med izvajanjem naročila. Spartoo.si sprejema naslednja plačila:
    • Plačilo s kreditno kartico VISA ali MASTERCARD
    • Plačilo preko Paypal
    • Plačilo z darilnim bonom Spartoo.si
    • Plačilo po povzetju (3 eur)

    Ali je spletno plačilo varno?

    Na spletni strani Spartoo.si lahko kupujete z zaupanjem in hkrati z jamstvom za varnost! Podjetje Spartoo.si je pozorno na varnostna vprašanja v zvezi s plačilom preko interneta. Vaši bančni podatki so preneseni na naš strežnik v šifrirani obliki po protokolu SSL (Secure Socket Layer) in preneseni v varno okolje v našo banko, CIC. Na noben način niso shranjeni.

    Kako se uporablja moj darilni bon ali kupon za popust Spartoo.si?

    Za uporabo darilnega bona / kupona za popust ob vašem naslednjem naročilu so potrebni 3 koraki:
    • Po izdelavi svoje izbire jo vstavite v košarico
    • Izvedite naročilo
    • Na strani "Plačilo" vnesite kodo svojega darilnega bona/kupona za popust v za to namenjeno polje.
    Če je znesek vašega darilnega bona večji od vrednosti naročila, se saldo položi na vaš račun za darilne bone. Samodejno vam bo predlagan pri naslednjem naročilu na strani "Plačilo".
    Če je znesek vašega darilnega bona manjši od vrednosti vašega nakupa, dopolnite plačilo z bančno kartico.

    Moja promocijska koda ne deluje: kaj naj storim?

    Ne pozabite preveriti veljavnosti svoje promocijske kode:
    • Kuponi za popust veljajo 3 mesece.
    • Darilni boni veljajo 1 leto.
    • Prav tako upoštevajte velikost črk in vnesite kodo brez presledkov
    • Če vaša koda deluje, se prikaže besedilo, ki označuje, da je bil vaš kupon upoštevan.
    • Kode se ne seštevajo: če jih imate več, se lahko uporabi za vaše naročilo samo ena od njih.

    Ali je DDV vključen v cene?

    Cene na strani izdelkov in v košarici vključujejo vse davke, po trenutni slovenski stopnji DDV.

    Cene, navedene na strani plačila, so:
  • Za osebe s prebivališčem v Sloveniji z vsemi davki po trenutni slovenski stopnji DDV.
  • Za več informacij si oglejte Splošne pogoje prodaje
  • Kakšni so pogoji za izvedbo vračila?

    Naslednje informacije veljajo za vse izdelke.
    Vsi izdelki, kupljeni na spletni strani Spartoo.si so lahko predmet zamenjave ali povračila, ali pa se lahko zanje izkoristi odstopni rok. Obdobje, v katerem lahko stranka zahteva zamenjavo ali povračilo, je 30 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov, za uveljavitev pravice do odstopa pa 14 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov. Za vračilo izdelka oz. izdelkov v tem obdobju morate obvezno slediti spodaj podrobno opisanemu postopku:
    Da bi bila vračila sprejeta, morajo ustrezati naslednjim značilnostim:
    - Izdelkov ne smete nikoli nositi na prostem,
    - Izdelki morajo biti v novem stanju,
    - Vrnjeni izdelki morajo ustrezati dostavljenim,
    - Izdelke je treba vrniti v originalni embalaži v dobrem stanju (nezalepljena škatla za čevlje), vse v ustrezno zaprtem paketu,
    - Izdelke je treba vrniti v 30 dneh od prejema naročila,
    - Prazna embalaža bo povzročila zavrnitev kakršne koli zamenjave ali povračila,
    - Sledite spodaj opisanemu postopku
    - Pomembno je, da sledite postopku vračila, pri čemer je prvi korak zahtevati vračilo na računu stranke.
    Vračilo bo obdelano v 7 do 10 delavnih dni.

    Kdo bo prevzel stroške mojega vračila?

    Naslednje informacije veljajo za vse izdelke.
    • Slovenija: brezplačno vračilo z UPS. Vsi drugi načini vračila bodo na vaše stroške.

    Kako lahko izvedem vračilo?

    Želite vrniti izdelek? Postopek je preprost, hiter in brezplačen!

    Prijavite se v vaš račun in izpolnite obrazec za vračilo

    Natisnite etiketo za vračilo

    Pripravite vašo pošiljko in na paket prilepite etiketo za vračilo

    Pokličite UPS in se dogovorite za termin prevzema paketa.

    Po vaši izbiri vam izdelek zamenjamo ali pa vam znesek povrnemo.

    *Postopek za vračilo je veljaven v Sloveniji, za druge države si oglejte vaš račun .
    Vsi izdelki, kupljeni na spletni strani Spartoo.si, so lahko predmet zamenjave ali povračila.
    Obdobje, v katerem lahko stranka zahteva zamenjavo ali uveljavlja pravico do odstopa, je 30 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov.
    Za vračilo izdelka oz. izdelkov v tem obdobju morate obvezno slediti spodaj podrobno opisanemu postopku glede na pravila, določena za Slovenijo:

    1. Postopek za vračilo izdelkov Spartoo - Slovenija
    Korak 1: Račun stranke
    Prijavite se na svoj račun Spartoo.com s svojim e-naslovom in geslom in pojdite v razdelek Moja vračila, kjer izpolnite obrazec za zahtevek vračila.

    Korak 2: Pridobitev etikete
    Prejeli boste e-sporočilo s povezavo, ki vam omogoča tiskanje etikete za transport.


    Korak 3: Oddaja paketa pri prevozniku
    Svoj paket oddajte izbranemu prevozniku.
    .

    Kaj je izdelek partnerja?

    Izdelek partnerja je izdelek, ki ga prodaja profesionalni prodajalec preko spletišča spartoo.si. Vsi prodajalci so usposobljeni in so skrbno izbrani s strani podjetja Spartoo glede na kakovost njihovih izdelkov in storitev. Pri opravljanju nakupa vam bodo zagotovljeni vsi varnostni ukrepi, povezani s plačilom.

    Izdelki so označeni z ikono "Izdelek partnerja" na strani izdelka. Izdelke je mogoče filtrirati tudi po prodajalcu ("Spartoo" ali "Izdelki partnerja" ali "Vsi prodajalci").

    Povezave na podatkovnem listu izdelka vam omogočajo ogled podatkov o prodajalcu in njegovega pravilnika o dostavi in vračilu.

    Pogoji plačila, dostave in vračila izdelkov partnerja?

    Plačilo
    Plačate lahko s kreditno kartico ali preko Paypal. Plačila so varna in z njimi v celoti upravlja Spartoo! Ko kupite izdelek partnerja, niso podatki o vašem plačilu nikoli poslani prodajalcu.
    Dostava in vračilo
    Pravila o dostavi in vračilu so prikazana na strani izdelka. Če želite več informacij, kliknite na povezavi za dostavo in vračilo na tej strani.

    Prizadevamo si za uvajanje partnerjev, ki ponujajo takšne storitve dostave in vračila kot Spartoo. Vendar pa lahko partnerji prosto določijo ceno dostave in ponudijo, ali ne ponudijo brezplačnega vračila.

    Dostava izdelkov partnerjev ni mogoča v DOM-COM.

    Kakšen je postopek dostave izdelka partnerja?

    Ko vaše naročilo prispe na Spartoo.si, mora prodajalec partner naročilo odposlati v roku 48 ur.

    Po odpošiljanju vašega naročila boste prejeli e-sporočilo, v katerem boste našli ime podjetja, ki bo zagotovilo dostavo in številko sledenja paketa od dostavitelja. Lahko greste na spletišče dostavitelja in spremljate dostavo.

    Kako se izvede vračilo izdelka partnerja?

    Izdelke, ki ste jih kupili pri partnerskem prodajalcu, lahko vrnete z upoštevanjem roka za izvedbo vračila. Ta rok je naveden v pravilniku o vračilu na strani izdelka.

    Zahtevo za vračilo izvedete tako, da se prijavite v svoj račun na spletni strani spartoo.si v razdelku moja vračila.

    Vračilo je na vaše stroške. Prejeli boste e-sporočilo s povratnim naslovom, na katerega lahko vrnete izdelek in kodo vračila, ki jo kopirajte na list in priložite v notranjosti paketa.

    Po prejemu izdelka bo prodajalec potrdil vaše povračilo in Spartoo vam bo ponovno prištel znesek za izdelek.
    Začetna stran | ZNAMKE | TORBE | DODATKI | NOVOSTI | DOBRE PRILOŽNOSTI | VEČJE ŠTEVILKE | Trendi
    Kdo smo SPARTOO ? | POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA | Prednosti | Splošni pogoji prodaje | Pravne informacije | *Pogoji trenutnih ponudb | Politika varovanja podatkov | Kontakt

    Spartoo FR
    Spartoo UK
    Spartoo IT
    Spartoo ES
    Spartoo DE
    Spartoo BE2
    Spartoo BE
    Spartoo LU
    Spartoo CH
    Spartoo AT
    Spartoo BG
    Spartoo GR
    Spartoo CY
    Spartoo CZ
    Spartoo DK
    Spartoo EE
    Spartoo FI
    Spartoo HU
    Spartoo IE
    Spartoo LV
    Spartoo LT
    Spartoo MT
    Spartoo HR
    Spartoo NL
    Spartoo PL
    Spartoo PT
    Spartoo RO
    Spartoo SK
    Spartoo SI
    Spartoo SE
    Spartoo CN
    TOOPOST