Nastavitve piškotkov
Spartoo uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani, pa tudi za prilagajanje vsebine in analizo prometa. Naši partnerji uporabljajo piškotke za prikaz prilagojenega oglaševanja na podlagi vašega brskanja in profila. Če kliknete na "Sprejmi in zapri" lahko, kadar želite, spremenite nastavitve v vašem uporabniškem računu. Če kliknete" Zavrni", bodo za uporabljeni samo piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje strani.

FAQ (Pogosto zastavljena vprašanja) Vaša vprašanja, naši odgovori

Kako oddam naročilo?

Izberite željene izdelke. Spartoo.si vam ponuja različne možnosti iskanja:
  • Hiter izbor izdelkov glede na vaše kriterije. Vnesite ključne besede iskanja (barva, velikost čevlja, cena itd.) ali uporabite filtre, ki so vam na voljo.
  • Iskanje z dvema vnosoma:
    Preverite naš izbor v skladu z vašim okusom: odkrijte znamke v vašem stilu.
    Izberite svojo priljubljeno znamko: odkrijte "vroče" modele tega trenutka v zavihku, posvečenem vsaki znamki.
  • 5 najbolj prodajanih izdelkov:
    Odkrijte 5 najbolj prodajanih izdelkov na Spartoo.si v vsakem izboru in v vsaki znamki. Ste izbrali? Izberite svojo velikost na zaslonu s podatki o izdelku in kliknite "Dodaj", da napolnite svojo košarico. Po zaključku nakupovanja kliknite na "Naroči" in se pustite voditi skozi štiri korake postopka naročanja:
    Če niste vpisani v vaš uporabniški račun, boste pozvani, da se identificirate s svojim e-naslovom in geslom. Če nimate računa stranke, boste pozvani, da ga ustvarite.
    Podatki o dostavi: Preverite povzetek svojega naročila in naslov za dostavo.
    Podatki o plačilu : Izberite način plačila in vrsto dostave, kot tudi naslov za izdajo računa. Pustite nam pripombo.
    Potrdi: Vnesite informacije za plačilo.
    Konec: Postopek je zdaj končan. Kmalu boste prejeli e-sporočilo s številko in povzetkom svojega naročila.

Kako naj vem, ali je bilo moje naročilo upoštevano?

Po potrditvi naročila prek spleta vam Spartoo.si pošlje potrditveni e-mail s številko vašega naročila. Statusu naročila lahko sledite z obiskom zavihka Moja naročila v vašem uporabniškem računu Spartoo.si. Po e-pošti vas bomo obveščali o korakih vaše pošiljke.

Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Če želite dostopati do možnosti za spremembo in preklic naročila, kliknite na to povezavo. Spremenite lahko naslov dostave, velikost izdelkov ali prekličete naročilo, če slednje še čaka na pripravo
Če je vaše naročilo že poslano, vnos sprememb ni mogoč.
Možnost imate uveljavljati pravico do odstopa za vse izdelke, kupljene na spletni strani SPARTOO; Za dodatne informacije si oglejte Splošne pogoje prodaje.

Kako hitro in po kakšni ceni bo moj paket pri meni?

Navedeni dostavni roki imajo za referenco datum naročila in upoštevajo dostavo v delovnih dneh (sobota, nedelja in prazniki niso upoštevani pri izračunu časa dostave). V primeru nepredvidenih okoliščin podjetje Spartoo ne more biti odgovorno za zamude pri dostavi.

Glede dostave partnerskih izdelkov mora stranka preveriti Splošne pogoje prodaje partnerskega prodajalca.

Slovenija

Dostava na dom z DPD
Predviden rok dostave: 4-5 delovnih dni
Strošek dostave: brezplačno

Dostava na dom z UPS Standard
Predviden rok dostave: 4-5 delovnih dni
Strošek dostave: 9 €

Dostava na dom z UPS Express
Predviden rok dostave: 1-2 dni (za največ 4 izdelke)
Strošek dostave: 17 €

Ali lahko naročim dostavo na naslov, ki ni moj domači naslov?

Naslednje informacije veljajo za vse izdelke, razen partnerskih izdelkov.
Za partnerske izdelke veljajo drugačna pravila dostave in vračila (navedeno pri posameznem izdelku v zavihku "Informacije").
Spartoo.si vam ponuja možnosti za dostavo zunaj vašega doma.
  • Dogovorite se z UPS glede kraja prevzema vračila.
  • Kako lahko spremljam svoj paket?

    Ko je vaš paket odpremljen iz skladišča, vam Spartoo.si pošlje e-mail s povezavo povezava, ki vam omogoča sledenje vašemu paketu.
    S klikom na to povezavo boste samodejno preusmerjeni na spletno stran dostavne službe. Vidite lahko, kje se trenutno nahaja vaš paket.

    Nisem prejel svojega paketa ... kaj naj naredim?

    Vsi paketi, poslani s strani Spartoo.si, so opremljeni s številko za sledenje, ki omogoča sledenje dostavi. Po odpremi vašega naročila, vam Spartoo.si pošlje e-mail, v katerem vam posreduje sledenje, ki omogoča spremljanje dostave vašega paketa. Prvi korak za sledenje dostavi je, da se s pomočjo povezave, ki jo pošlje Spartoo.si, seznanite, kje se nahaja vaš paket.

    - Če je vaš paket v postopku dostave in rok dostave, naveden s strani Spartoo.si še ni presežen, vas vabimo, da počakate do dostave naročila. Če je vaš paket označen kot na voljo v zbirnem centru dostavne službe in vas ni nihče kontaktiral, kontaktirajte UPS ali DPD in se dogovorite glede prevzema.

    - Če vaš paket ne prispe v navedenem času dostave ali če je prekoračen najdaljši rok dostave, ki ga je posredoval Spartoo.si, vas vabimo, da se obrnete na našo službo za podporo strankam. Služba za podporo strankam

    Države, v katere dostavlja Spartoo.si

    Seznam držav dostave
    • Slovenija

    Kaj je račun SPARTOO.SI?

    • Vaš račun Spartoo.si nam omogoča zbiranje podatkov, ki so potrebni za obdelavo vaših naročil. Osebne podatke lahko spremenite preko svojega računa ali zahtevate njihov izbris tako, da pošljete e-sporočilo na cnil@spartoo.si .
    • Do svojega računa dostopajte za:
      Ogled in spremembo svojih informacij
      Ogled in spremembo svojih naslovov za dostavo
      Spremembo svojega gesla
      Naročilo na e-novice
      Sledite vašemu računu Moja priporočila
      Sledite vašemu računu za darilne bone
    • Račun Spartoo.si vam omogoča tudi spremljanje vaših naročil in vračil prek spleta.
    • Sodelujete lahko v razdelkih Spartoo.si: moja priporočila, mnenja, itd.

    Kako lahko ustvarim svoj račun Spartoo.si?

    Za odpiranje uporabniškega računa:
    Kliknite na razdelek Moj račun, ki se prikaže v zgornjem desnem kotu zaslona na domači strani. Sledite postopku z izpolnjevanjem obrazca v prostoru "sem nova stranka". Če naletite na težave, se obrnite na našo službo za podporo strankam, ki vam bo odgovorila v čim krajšem možnem času.

    Kako najti moje uporabniško ime in geslo?

    Če ste pozabili geslo za prijavo, kliknite na "moj račun", ki se prikaže v zgornjem desnem kotu vašega zaslona, nato pa kliknite na Ste pozabili svoje geslo?. Novo geslo bo samodejno poslano na vaš e-naslov.

    Kako lahko vas lahko kontaktiram?

    Imate vprašanje? Potrebujete informacije? Služba za podporo strankam Spartoo.si vam bo prisluhnila:
    • Naš klicni center vam je na voljo za vsa vaša vprašanja na 01 888 87 42 (stroški lokalnega klica) od ponedeljka do petka od 9:00 do 12:00 ter od 13:00 do 17:00.
    • Na nas se lahko obrnete tudi tako, da kliknete na Služba za podporo strankam in nam pustite sporočilo.

    Garancija najnižje cene

    Če po nakupu izdelka na našem spletišču najdete enakovredno ponudbo po nižji ceni, vključno s stroški pošiljanja, na drugi slovenski spletni strani s spletnim plačilnim sistemom, vam bo SPARTOO povrnil dvakratno razliko v ceni.
    • Za povračilo razlike v ceni morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji:
      - Cena, navedena kot nižja, mora vključevati poštnino,
      - Cena, navedena kot nižja, ne sme vsebovati nobene posebne promocijske ponudbe
      - Pogoji dostave morajo biti enaki (izdelek na zalogi, odprema najkasneje dan po oddaji naročila, ponudba vsaj ene brezplačne dostave na spletni strani),
      - Izdelek mora biti identičen: nov, ista blagovna znamka, isti model, isti material, ista barva,
      - Mora biti na voljo v velikosti, barvi, ki jo stranka kupi na spletni strani, na kateri je ponujen po nižji ceni,
      - Cena mora biti navedena v evrih,
      - Plačilo se mora izvršiti preko spletnega plačilnega sistema,
      - Ponudba je omejena na eno vračilo kupnine na osebo in na izdelek, kupljen na spletni strani Spartoo.si

      Iz garancije za nizko ceno so izključeni:
      - izdelki iz praznjenja zalog ali na razprodaji
      - izdelki, ki se prodajajo na dražbenih spletnih straneh, preko malih oglasov ali na predstavitvenih oz. prodajnih zasebnih spletnih straneh
      - izdelki, ki jih prodajajo in dobavljajo naši trgovski partnerji
      - dostave zunaj Slovenije

      Način uveljavljanja garancije za najnižjo ceno
      V 5 dneh od nakupa morate svoj zahtevek poslati podjetju Spartoo s kontaktnim obrazcem Službe za podporo strankam po naslednjem postopku:
      - v sporočilu je potrebno navesti številko naročila Spartoo
      - URL povezavo spletne strani, na kateri se prodaja cenejši izdelek in URL naslova lista z informacijami izbranega izdelka.
      Če so izpolnjeni vsi zgoraj navedeni pogoji, in po izteku pravnega odstopnega roka ter potrdilu s strani stranke, da boste obdržali zadevni izdelek, se podjetje Spartoo zavezuje, da vam bo povrnilo dvakratno razliko v ceni.
      Vračilo bo izvršeno na vaš uporabniški račun. Način vračila kupnine po izbiri podjetja Spartoo. Izvedeno bo v roku največ 30 dni.

    Kako delujejo "Moja priporočila"?

    Zadošča, da vaš priporočeni prijatelj navede vaš e-naslov pri registraciji na Spartoo.si. Prijatelje lahko tudi povabite, da postanejo vaši priporočeni prijatelji, tako da izpolnite obrazec v razdelku Moja priporočila v desnem zgornjem kotu svojega računa stranke.
    S prvim naročilom svojega priporočenega prijatelja boste zaslužili 10 evrov. Naročilo bo vknjiženo po 30-dnevnem obdobju potrditve, če je njegov znesek naročila višji od 50 evrov in če se za noben izdelek tega naročila ne zahteva vračila. Tudi vaš priporočeni prijatelj pridobi 10 evrov pri svojem prvem naročilu.
    Priporočite lahko do 100 prijateljev in pridobite do 1000 evrov. Zaslužki so izdani v obliki darilnih bonov, ki veljajo 1 leto in jih lahko uporabite pri naslednjem naročilu. Svoje zaslužke lahko zbirate in zahtevate plačilo darilnega bona od 20 evrov zaslužka dalje.

    Kako deluje program zvestobe?

    Za vsako vaše naročilo vam SPARTOO.SI ponuja točke zvestobe.
    1 evro nakupa = 2 točki zvestobe
    Vsaka točka ima vrednost 1 centa
    Število točk zvestobe, dodeljeno za posamezni izdelek, je prikazano na strani s podatki o izdelku. Zaslužite z vsakim nakupom!

    Z vsakim novim naročilom se na vašem računu stranke vknjižijo točke zvestobe v roku 30 dni, razen izdelkov, ki so predmet vračila. Svoje skupne točke si lahko ogledate kadarkoli. Zadošča, da se prijavite s klikom na povezavo Moj račun na vrhu naše spletne strani. Točke zvestobe veljajo 12 mesecev.

    Ko zberete najmanj 500 točk, lahko zahtevate izplačilo provizije za zvestobo v obliki kupona, ki ga vnovčite ob naslednjem naročilu.

    Lahko obdržim svojo košarico do nasledenjega obiska?

    Ste se že odločili, vendar ne želite takoj potrditi? Brez skrbi! Če bo izdelek še na voljo, boste našli svojo košarico in izbrane izdelke med naslednjim obiskom.

    Storitev Premium

    SPARTOO.SI vam ponuja naročnino na Storitev Premium.
    Premium je storitev, ki je plačljiva za obdobje 12 mesecev in se plača ob prijavi na storitev. Če želite po preteku 12 mesecev uživati njene ugodnosti, jo je potrebno s plačilom podaljašti v vašem uporabniškem računu.
    Ugodnosti naročnine Premium Service ne veljajo za izdelke partnerjev, označene z oznako "Izdelki partnerjev".

    Prednosti storitve Premium so naslednje:

    - 10 % takojšnji popust na vse izdelke zunaj obdobja razprodaje.
    - 5 % takojšnji popust na vse izdelke med obdobjem razprodaje.
    - Brezplačna ekspresna dostava naslednji dan za vsako naročilo, narejeno pred 13. uro.
    - Plačilo v 3 obrokih brez stroškov
    - Ekskluzivne ponudbe: dodatni popusti v dnevih, rezerviranih za stranke Premium.


      • Pogoji uveljavitve znižanj:

      - Pogoji uveljavitve 10 % popusta: tega znižanja ni mogoče kombinirati z drugimi popusti in se ne uporablja za blagovne znamke, ki so izključene iz naših promocij (glejte pogoje trenutnih ponudb).

      - Pogoji uveljavitve 5 % popusta: To znižanje cene je mogoče kombinirati s promocijo, navedeno na strani v času razprodaj. Ne more se kombinirati z drugimi promocijami.

    Kje lahko najdem tehnične informacije o izdelku?

    Med brskanjem kliknite na izdelke, ki vas zanimajo: imeli boste možnost 3D ogleda modela. Opis izdelka bo vseboval informacije o značilnostih in sestavi izdelka.
    Na voljo vam je tudi vodič z nasveti za vzdrževanje vaše obutve. https://www.spartoo.si/vodic_za_vzdrzevanje.php

    Kako naj vem, ali je izdelek, ki ga želim, še na voljo?

    Izdelki, predstavljeni na Spartoo.si ustrezajo našim zalogam. Lahko se zgodi, da želena velikost modela ni na zalogi. Ponudba velja le za velikosti, ki so na voljo. Če ne najdete svoje velikosti, se lahko naročite na Obvestila o velikosti, s klikom na "Obvestite me, ko bo moja velikost na voljo". O zalogah vas bomo obveščali po e-mailu.

    Kaj mi ponuja Spartoo.si?

    Spartoo.si vam ponuja širok izbor priljubljenih in priznanih blagovnih znamk. Naš cilj je stalna ponudba blagovnih znamk in modelov obutve, ki so v modi: teniške superge, balerinke , mokasine, čevlje derby, japonke, sandale , škornje… in celo copate!!!

    Kateri načini plačila so na voljo?

    Svoj način plačila izberite na strani "Način plačila" v obrazcu za oddajo naročila. Spartoo.si sprejema naslednja plačila:
    • Plačilo s kreditno kartico VISA ali MASTERCARD
    • Plačilo preko Paypal-a
    • Plačilo z darilnim bonom Spartoo.si
    • Plačilo po povzetju (3 €)

    Ali je spletno plačilo varno?

    Na spletni strani Spartoo.si lahko kupujete z zaupanjem in hkrati z jamčenjem varnosti! Podjetje Spartoo.si je pozorno na varnostna vprašanja v zvezi s plačilom preko interneta. Vaši bančni podatki so preneseni na naš strežnik v šifrirani obliki po protokolu SSL (Secure Socket Layer) in preneseni v varno okolje v našo banko, CIC. Na noben način niso shranjeni.

    Kako se uporabi darilni bon ali kupon za popust Spartoo.si?

    Za uporabo darilnega bona / kupona za popust ob vašem naslednjem naročilu so potrebni 3 koraki:
    • Izberite izdelke in jih dodajte v košarico
    • Izvedite naročilo
    • Na strani "Plačilo" vnesite kodo svojega darilnega bona/kupona za popust v za to namenjeno polje.
    Če je znesek vašega darilnega bona večji od vrednosti naročila, razlika ostane na vašem uporabniškem računu. Samodejno bo predlagana pri naslednjem naročilu na strani "Plačilo".
    Če je znesek vašega darilnega bona manjši od vrednosti vašega nakupa, doplačate razliko.

    Moja promocijska koda ne deluje, kaj naj storim?

    Ne pozabite preveriti veljavnosti svoje promocijske kode:
    • Kuponi za popust veljajo 3 mesece.
    • Darilni boni veljajo 1 leto.
    • Prav tako upoštevajte velikost črk in vnesite kodo brez presledkov
    • Če vaša koda deluje, se prikaže besedilo, ki označuje, da je bil vaš kupon upoštevan.
    • Kode se ne seštevajo: če jih imate več, se lahko uporabi za vaše naročilo samo ena od njih.

    Ali je DDV vključen v cene?

    Cene na spletni strani in v košarici vključujejo vse davke, obračunane po trenutni slovenski stopnji DDV.

    Cene, navedene na strani plačila, so:
  • Za osebe s prebivališčem v Sloveniji z vsemi davki po trenutni slovenski stopnji DDV.
  • Za več informacij si oglejte Splošne pogoje prodaje
  • Kakšni so pogoji za izvedbo vračila?

    Naslednje informacije veljajo za vse izdelke.
    Vsi izdelki, kupljeni na spletni strani Spartoo.si so lahko predmet zamenjave ali vračila, ali pa se lahko zanje izkoristi odstopni rok. Obdobje, v katerem lahko stranka zahteva zamenjavo ali povračilo, je 30 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov, za uveljavitev pravice do odstopa pa 14 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov. Za vračilo izdelka oz. izdelkov v tem obdobju morate obvezno slediti spodaj podrobno opisanemu postopku:
    Da bi bila vračila sprejeta, morajo ustrezati naslednjim pogojem:
    - Izdelki ne smejo biti nošeni na prostem,
    - Izdelki morajo biti v novem stanju,
    - Vrnjeni izdelki morajo ustrezati dostavljenim,
    - Izdelke je treba vrniti v originalni embalaži v dobrem stanju (nezalepljena škatla za čevlje), vse v ustrezno zaprtem paketu,
    - Izdelke je treba vrniti v 30 dneh od prejema naročila,
    - Prazna embalaža bo povzročila zavrnitev kakršne koli zamenjave ali vračila,
    - Sledite spodaj opisanemu postopku
    - Pomembno je, da sledite postopku vračila, pri čemer je prvi korak vnos vračila v uporabniškem računu.
    Vračilo bo obdelano v 7 do 10 delavnih dni.

    Kdo bo prevzel stroške mojega vračila?

    Naslednje informacije veljajo za vse izdelke.
    • Slovenija: brezplačno vračilo z dostavno službo UPS. Vsi drugi načini vračila bodo na vaše stroške.

    Kako lahko izvedem vračilo?

    Želite vrniti izdelek? Postopek je preprost, hiter in brezplačen!

    Prijavite se v vaš račun in izpolnite obrazec za vračilo

    Natisnite etiketo za vračilo

    Pripravite vašo pošiljko in na paket prilepite etiketo za vračilo

    Pokličite UPS in se dogovorite za termin prevzema paketa.

    Po vaši izbiri vam izdelek zamenjamo ali pa vam znesek povrnemo.

    *Postopek za vračilo je veljaven v Sloveniji, za druge države si oglejte vaš uporabniški račun .
    Vsi izdelki, kupljeni na spletni strani Spartoo.si, so lahko predmet zamenjave ali vračila.
    Obdobje, v katerem lahko stranka zahteva zamenjavo ali uveljavlja pravico do odstopa, je 30 dni od datuma prejema izdelka oz. izdelkov.
    Za vračilo izdelka oz. izdelkov v tem obdobju morate obvezno slediti spodaj podrobno opisanemu postopku glede na pravila, določena za Slovenijo:

    1. Postopek za vračilo izdelkov Spartoo - Slovenija
    Korak 1: Račun stranke
    Prijavite se na svoj račun Spartoo.com s svojim e-naslovom in geslom in pojdite v razdelek Moja vračila, kjer izpolnite obrazec za zahtevek vračila.

    Korak 2: Pridobitev etikete
    Prejeli boste e-sporočilo s povezavo, ki vam omogoča tiskanje etikete za dostavo.


    Korak 3: Oddaja paketa pri prevozniku
    Svoj paket oddajte izbranemu prevozniku.
    .

    Kaj je partnerski izdelek?

    Izdelek partnerja je izdelek, ki ga prodaja poklicni prodajalec preko spletne strani spartoo.si. Vsi prodajalci so usposobljeni in skrbno izbrani s strani podjetja Spartoo glede na kakovost njihovih izdelkov in storitev. Pri opravljanju nakupa so zagotovljeni vsi varnostni ukrepi, povezani s plačilom.

    Izdelki so označeni z ikono "Izdelek partnerja" na strani izdelka. Izdelke je mogoče filtrirati tudi po prodajalcu ("Spartoo" ali "Partnerji").

    Povezave v zavihku Informacije pri posameznem izdelku vam omogočajo ogled podatkov o prodajalcu in njegovega pravilnika o dostavi in vračilu.

    Pogoji plačila, dostave in vračila izdelkov partnerja?

    Plačilo
    Plačate lahko s kreditno kartico ali preko sistema Paypal. Plačila so varna in z njimi v celoti upravlja Spartoo! Ko kupite izdelek partnerja, podatki o vašem plačilu niso poslani prodajalcu.
    Dostava in vračilo
    Pravila o dostavi in vračilu so prikazana na strani izdelka. Če želite več informacij, kliknite na povezavi za dostavo in vračilo na tej strani.

    Prizadevamo si za uvajanje partnerjev, ki ponujajo takšne storitve dostave in vračila kot Spartoo. Vendar pa lahko partnerji prosto določijo ceno dostave in ponudijo, ali ne ponudijo brezplačnega vračila.

    Kakšen je postopek dostave izdelkov partnerja?

    Po oddaji vašega naročila na Spartoo.si, mora partnerska trgovina naročilo odposlati v roku 48 ur.

    Po odpremi vašega naročila boste prejeli e-sporočilo, v katerem bo navedena dostavna služba in številka sledenja paketu. Na spletni strani izbrane dostavne službe lahko sledite vaši pošiljki.

    Kako se izvede vračilo izdelkov partnerja?

    Izdelke partnerskih trgovin lahko vrnete z upoštevanjem roka za izvedbo vračila. Ta rok je naveden v pravilniku o vračilu na strani izdelka v zavihku Informacije.

    Zahtevo za vračilo izvedete tako, da se prijavite v svoj račun na spletni strani spartoo.si v razdelku moja vračila.

    Vračilo je na vaše stroške. Prejeli boste e-sporočilo s povratnim naslovom, na katerega lahko vrnete izdelek in kodo vračila, ki jo (lahko napisano na roko) priložite v paket.

    Po prejemu izdelka bo prodajalec potrdil vaše vračilo in Spartoo vam bo vrnil kupnino.
    TOOPOST
    Povejte svoje mnenje
    PREMIUM