Nastavitve piškotkov
Spartoo uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani, pa tudi za prilagajanje vsebine in analizo prometa. Naši partnerji uporabljajo piškotke za prikaz prilagojenega oglaševanja na podlagi vašega brskanja in profila. Če kliknete na "Sprejmi in zapri" lahko, kadar želite, spremenite nastavitve v vašem uporabniškem računu. Če kliknete" Zavrni", bodo za uporabljeni samo piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje strani.

Registracija in kriteriji razvrščanja

Storitev Marketplace

Cilj storitve SPARTOO MarketPlace je povezati kupce, ki so potrošniki v smislu potrošniškega kodeksa (v nadaljevanju »kupci«), s tretjimi prodajalci (v nadaljevanju »prodajalci«), ki prodajajo izdelke, imenovane partnerski izdelki (v nadaljevanju "izdelki") na spletnem mestu www.spartoosi.
Da bi lahko prodajali svoje izdelke preko SPARTOO MarketPlace, se morajo prodajalci držati seznama dobrih praks “SPARTOO MarketPlace” in izpolnjevati svoje pogodbene obveznosti, ki izhajajo iz pogodbe MarketPlace, ki jih zavezuje SPARTOO.
SPARTOO prek svojega MarketPlacea ponuja platformo za izvajanje transakcij med prodajalci in kupci. Kot tak deluje SPARTOO le kot preprost gostitelj za prodajalce in se ne more obravnavati kot stranka v prodajni pogodbi, sklenjeni med prodajalci in kupci.

Registracija:

SPARTOO te prodajalce izbere glede na:
- kakovost njihove ponudbe za določene kategorije izdelkov (čevlji, oblačila, športna oprema, torbice in drugi dodatki);
- konkurenčnost njihovih cen;
- hitrost in zanesljivost njihovih izbranih dostavnih služb;
- hitrost in učinkovitost njihove storitve za stranke;

Dostop do storitve MarketPlace vključuje plačilo s strani prodajalca v korist SPARTOO v skladu s pogoji pogodbe MarketPlace. To nadomestilo ne vpliva na način, na katerega so izdelki prodajalcev razvrščeni ali promovirani na spletnem mestu www.spartoo.com.
Odstranitev:
Izdelki, ki jih prodajalci ponujajo na MarketPlace, se odstranjo primeru:
- zaprtja računa prodajalca na lastno pobudo prodajalca;
- odstranitev izdelka na lastno pobudo prodajalca;
- nespoštovanje prodajalčevih pogodbenih obveznosti;
- nespoštovanje kvalitativnih obljub prodajalca

Kategorizacija:

Izdelki, ki so na voljo na spletnem mestu www.spartoo.si, so razvrščeni glede na njihove nadkategorije (ženska, moški, otrok, dom itd.) in združujejo različne kategorije izdelkov (čevlji, oblačila, lepota, šport, luxe itd.).
Za vsako kategorijo so prodajani izdelki prikazani v naslednjem vrstnem redu:
- izdelki, ki jih prodaja SPARTOO;
- marketPlace izdelki, ki jih prodaja blagovna znamka sama;
– izdelki MarketPlace, ki jih prodajajo tretji prodajalci;
- izdelki razvrščeni po določenih filtrih, ki jih izbere kupec.
Razvrstitev izdelkov v različne zgoraj omenjene kategorije poteka samodejno, med drugim glede na število prodaj izdelka, skupaj z upoštevanjem števila ogledov in ustvarjenega prometa. br>
1. Izdelki, ki jih prodaja SPARTOO
Izdelki, ki jih prodaja SPARTOO, so vidni na prvi strani rezultatov iskanja (po znamki, kategoriji,…). V primeru, da velikost ni na zalogi, je izdelek, ki ga prodaja neposredno blagovna znamka, ponujen prednostno. Če na spletnem mestu www.spartoo.si ni "prodajalca blagovne znamke", je na voljo izdelek, ki ga prodaja eden od prodajalcev tretjih oseb.

2. Izdelki MarketPlace, ki jih prodaja blagovna znamka
Če izdelka ne prodaja SPARTOO, nudimo izdelke, ki jih prodaja blagovna znamka neposredno, prednostno. Te informacije so podane s oznako "Partnerski izdelek".
Izpisane informacije so posredovane direktno od znamke (fotografije in opis), v tem primeru ob izdelku prikažemo omembo "Partnerski izdelek".
Podatki v zvezi s prodajo (SPP, politika dostave in politika vračila) so vidni kupcu neposredno v polju informacije ob izdelku.

3. Izdelki MarketPlace, ki jih prodajajo tretji prodajalci
Če izdelka ne prodaja SPARTOO ali znamka direktno, potem nudimo v prodajo izdelek, ki ga prodaja tretji prodajalec.
Informacije o izdelku posreduje neposredno ta prodajalec (fotografije in opis), v tem primeru ob izdelku prikažemo omembo "Partnerski izdelek".
Podatki v zvezi s prodajo (SPP, politika dostave in politika vračila) so vidni kupcu neposredno v polju informacije ob izdelku.

4. Izdelki razvrščeni po določenih kriterijih, ki jih izbere kupec
Kupci lahko tudi sami izberejo, kako bodo izdelki razvrščeni, tako da izberejo določene filtre razvrščanja (razvrščanje po pomembnosti, ceni, novih izdelkih, procentu popustov...) ali pa uporabijo filtre za razvrščanje izdelkov specifične kategorije (velikosti, žanr , znamke, barva, sestava,…)

Kupci imajo tudi možnost, da se odločijo za prikaz samo izdelkov SPARTOO ali samo partnerskih izdelkov.


Začetna stran | ZNAMKE | TORBE | DODATKI | NOVOSTI | razprodaje | VEČJE ŠTEVILKE | Trendi | SPARTOO & ME
Kdo smo SPARTOO ? | POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA | Prednosti | Splošni pogoji prodaje | Pravne informacije | *Pogoji trenutnih ponudb | Registracija in kriteriji razvrščanja | Politika varovanja podatkov | Kontakt
TOOPOST
Povejte svoje mnenje
PREMIUM